🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31378.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

این ربات با استفاده از هوش مصنوعی در بازی جنگا شکست ناپذیر است [تماشا کنید]

در حال حاضر هوش مصنوعی در بازی‌های ویدیویی عملکرد بهتری از انسان دارد اما محققان دانشگاه MIT یک قدم پا را فراتر گذاشته یک ربات را برای شکست دادن انسان در بازی فیزیک محور جنگا ...

در حال حاضر هوش مصنوعی در بازی‌های ویدیویی عملکرد بهتری از انسان دارد اما محققان دانشگاه MIT یک قدم پا را فراتر گذاشته یک ربات را برای شکست دادن انسان در بازی فیزیک محور جنگا توسعه داده‌اند.

تمرکز روی جنگا از آن جهت اهمیت دارد که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - این بازی بر خلاف بازی‌هایی مبتنی بر نشانه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - بصری مانند شطرنج، بیشتر روی تسلط داشتن بر مهارت‌های فیزیکی مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - تراز کردن قطعات، کشیدن و هل دادن استوار است.

همان‌طور که در ویدیو می‌بینید، این ربات که به سنسور نیرو و دوربین مجهز شده، بلافاصله با استفاده از بازوی دو طرفه خود - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - بلوک‌های جنگا را جابجا می‌کند. در نگاه اول این کار آسان‌ به نظر می رسد اما با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - گذشت زمان بازی به تدریج سخت‌تر می‌شود.

این ربات می‌تواند با سرعت خوبی بلوک‌ها را جابجا کرده و به جای آن که تمام احتمالات ممکن را یاد گرفته باشد، بهترین حرکات بعدی را پیش بینی کند. البته این ربات در حال حاضر تنها می‌تواند به تنهایی این بازی را انجام دهد.

در ضمن ربات ذکر شده می‌تواند تشخیص دهد که کدام بلوک در جای خود گیر کرده و کدام یک را می‌توان به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - آسانی جابجا کرد. سازندگان این الگورتیم آن را یک نمونه موفق از حضور هوش مصنوعی برای کارهای فیزیکی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - می‌دانند که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - قادر به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جعفریه استان قم - انجام کاری است که نیاز به مهارت‌های بالای انسانی دارد. آن‌ها می‌گویند این پیشرفت در نهایت می‌تواند منجر به تولید ماشین‌های صنعتی کم‌تر دست و پاگیر شود.

برای مثال در آینده، بازویی که از آن در بازی جنگا استفاده شده می‌تواند برای انتقال قطعات بزرگ‌تر و ساخت محصولاتی مانند خودرو و مبلمان استفاده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone