🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31351.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به گوشی های هوشمند تاشو با دو نمایشگر، از گذشته تا امروز

در ماه های اخیر صحبت های زیادی از گوشی تاشو هوشمند شنیده می شود. شاید تصور کنید این فرم دستگاه ها تنها متعلق به آینده یا فیلم های علمی-تخیلی هستند اما حقیقت این است که از چندین ...

در ماه های اخیر صحبت های زیادی از گوشی تاشو هوشمند شنیده می شود. شاید تصور کنید این فرم دستگاه ها تنها متعلق به آینده یا فیلم های علمی-تخیلی هستند اما حقیقت این است که از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - چندین سال پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - شاهد معرفی چنین گوشی هایی بعضاً با طراحی های جاه طلبانه بوده ایم و حتی برخی از آنها روانه بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - شده اند.

به نظر می رسد بخش مهمی از بازار گوشی های هوشمند در ماه های آتی از آن مدل هایی با نمایشگرهای تاشو باشد. با این که تا کنون شاهد عرضه به بازار موبایل های بهره مند از چنین نمایشگرهایی به بازار نبوده ایم اما سال ها است که گوشی های هوشمند تاشو بعضاً با ظاهری عجیب و غریب عرضه شده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - اند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به خاص ترین مدل هایی که در سال های اخیر معرفی شده اند.

مدیاس - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - W از NEC

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان

از آنجایی که مدیاس W تنها به عرضه در ژاپن محدود بود در جهان چندان شناخته شده نیست. به همین دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - شاید بتوان آن را گمنام ترین گوشی این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - لیست نامید. نمایشگر مدیاس W دوگانه با لولایی در بین آنها بود. ابعاد نمایشگرها 4.3 اینچی و رزولوشن آنها qHD بود. می توانستید از یک نمایشگر به عنوان کیبورد مجازی بهره ببرید یا اپلیکیشن ها را به شکلی خاص روی دو - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - نمایشگر اجرا کنید.

مدیاس W  که در سال 2013 عرضه شد ضخیم بود و تقریباً همان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - امکاناتی را داشت که گوشی های دیگر در آن سال ها ارائه می دادند. مشکل اصلی این بود که رابط کاربری برای بهره بردن از قابلیت های نمایشگر دوگانه بهینه نشده بود.

اکسون M از ZTE

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان

آخرین گوشی تاشو با دو نمایشگر که به طور انبوه روانه بازار شد اکسون - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - M بود. این موبایل یک انقلاب کوچک - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - در طراحی گوشی های هوشمند تاشو به حساب می آمد. طراحی اکسون M فاصله فراوانی با موبایل NEC داشت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - و شکل لولا و حاشیه های باریک نمایشگرها موجب شده بود فاصله خالی بین دو نمایشگر بسیار کم به نظر بیاید.

بر خلاف محصول NEC، اکسون M از مزایای اندروید برای اجرای چند وظیفه ای اپلیکیشن ها بهره می برد تا اپ ها به خوبی در کنار یکدیگر اجرا شوند. البته در زمان عرضه گوشی هم، اپ های متعددی برای اجرا به صورت همزمان، بهینه شده بودند. این گوشی را می توان بهترین طراحی تاشو در بین گوشی های هوشمند عرضه شده تا کنون دانست با این حال در عمل موفق نشد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - تجربه کاملی از گوشی قابل تبدیل به یک تبلت کوچک را برای کاربران فراهم کند.

تبلت P سونی

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان

همان سونی که امروز در بسیاری از زمینه ها از ریسک کردن گریزان است سال ها پیش دستگاهی تاشو را عرضه کرده بود. تبلت P  که در سال 2012 - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - از راه رسید، ظاهری شبیه به کیف های میهمانی کوچک زنانه داشت؛ چه از نظر ابعاد و چه از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - نظر شکل ظاهری. دو نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1024 در 480 پیکسلی در کنار هم قرار گرفته بودند و از بسیاری جهات دستگاهی بلند پروازانه محسوب می شد.

بسیاری از اپلیکیشن های ارائه شده با دستگاه به خوبی بهینه شده بودند. مهم تر اینکه تبلت گواهینامه پلی استیشن را با خود به همراه داشت و می توانستید بسیاری از بازی های قدیمی این کنسول را تجربه کنید. در این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - بازی ها یکی از نمایشگرها به عنوان کنترلر عمل می - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - کرد تا تجربه های نزدیک به کنسول های دستی را برایتان رقم بزند.

با وجود تمام این قابلیت های هیجان انگیز تبلت P به سرعت به فراموشی سپرده شد؛ چرا که کارایی مناسبی نداشت و تصاویر و ویدیوهای بی کیفیتی ثبت می کرد. میزان شارژدهی باتری هم به شدت پایین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - بود.

سایر دستگاه های با دو نمایشگر

برخی از گوشی ها با اینکه تاشو به حساب نمی آمدند اما ظاهر خاصشان با دو نمایشگر از تلاش شرکت ها - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - برای طراحی متفاوت خبر می دادند؛ طراحی هایی که گاه عجیب، گاه زیبا و گاهی هم غیر کاربردی بودند.

ال جی DoublePlay

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان

کار کردن با گوشی عجیب ال جی در سال 2011 مشکل بود. نمایشگر دوم برای کاربردهای چند وظیفه ای طراحی شده بود اما اپلیکیشن های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - بومی گوشی کم تعداد بودند. بدتر اینکه نمایشگر کوچکتر دوم کیبورد را به دو نیم تقسیم کرده بود؛ طوری که انگار به زور خود - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - را در میان کیبودر جای داده بود. به همین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - دلیل کارایی کیبورد در مقایسه با کیبوردهای استاندارد در سطح پایین تری قرار می گرفت.

سامسونگ DoubleTime

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان

این گوشی به نوعی با DoublePlay ال جی رقابت می کرد. به دو نمایشگر 3.2 اینچی لمسی مجهز بود: یکی داخل گوشی و دیگری بیرون. وقتی گوشی را باز می کردید مشابه با یک لپتاپ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - با یک نمایگشر داخلی در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - کنار یک کیبورد روبرو می شدید.

اما نمایشگر بی آب و رنگ به نظر می رسید و سرعت کارکرد گوشی کند بود. شارژدهی باتری هم نقطه ضعف دیگرش بود. به همین دلیل تعجبی ندارد که امروز DoubleTime به فراموشی سپرده شده است.

سامسونگ گلکسی گلدِن

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان

گلکسی گلدن در بین آن گوشی هایی بود که به خارج از بازار وطن راه پیدا نکرد و تقریباً تنها در بین کاربران کره جنوبی شناخته شده است. طراحی آن یادآور گوشی های مطابق مد سال های نه چندان دور و به سبک تاشو بود. به نمایشگرهای دوگانه 3.75 اینچی از نوع - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - امولد مجهز شده بود و چیپست اسنپدراگون 400 به همراه 2 گیگابایت رم به آن نیرو می داد. در کنار همه اینها کلید های شماره گیر هم یادآور موبایل های قدیمی بود.

ایسر آیکونیا 6120

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان

ایسر قصد داشت با ترکیب 2 تبلت در یک دستگاه، در بین لپتاپ های معمول غوغایی به راه اندازد. سیستم عامل آیکونیا 6120، ویندوز 7 هوم پریمیوم بود. نمایشگر دوم هم می توانست نقش کیبوردی لمسی را بازی کند. زمانی که این دستگاه عرضه شد پیش از آن بود که مایکروسافت رابط کاربری ویندوز را برای اجرا روی نمایشگرهای لمسی بهینه کند.

این موضوع یکی از دلایلی بود - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - که فراموش شدن محصول ایسر را رقم زد. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - آیکونیا 6120 کمی جلوتر از زمان خود بود. البته در نهایت لپتاپ های با نمایشگر دوگانه از جمله محصولات سری تایچی ایسوس هیچگاه موفق نشدند - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - کاربران را آن چنان که باید به خود جذب کنند.

کیوسِرا اکو

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان

اکو که در سال 2011 عرضه شد را می توان یکی بدترین ها در بین دستگاه های تاشو دانست. مکانیزم نگه داشتن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - نمایشگر 3.5 اینچی دوگانه ضعیف - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - بود و گوشی در حین استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - به محکمی در دست کاربر قرار نمی گرفت. از آنجایی که دستگاه تلاش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - می کرد سیستم عامل را روی دو نمایشگر اجرا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - کند، رابط - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - کاربری به شدت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - با لگ همراه بود. این مشکل تا جایی پیش می رفت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - که دستگاه تقریباً غیر قابل استفاده می شد. مشابه با بسیاری از گوشی های با دو نمایشگر، شارژدهی باتری هم دردسر ساز بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان
مکانیزم لولای عجیب کیوسرا اکو

اما در کنار تمامی این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - مشکلات، اکو ضعف سایر دستگاه های تاشو را هم داشت و تجربه کاربری بهینه شده ای را ارائه نمی داد. در حالی که در برخی شرایط چند وظیفه گی به صورت کنار هم در نمایشگرها اجرا می شد اما رابط کاربری همچنان بیشتر شبیه به یک گوشی با نمایشگری گسترش یافته بود.

در نهایت به نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - می رسد کلید - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - حل مشکلات دستگاه های این چنینی در نمایشگرهای تاشو باشد؛ نمایشگرهایی که پیش از این نمونه ای از آن را در گوشی رویول فلکس پای شاهد بودیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان
رویول فلکس پای با نمایشگر تاشو

از سوی دیگر نباید فراموش کرد که همین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - گوشی هم مشابه با سایر رقبای پا به سن گذاشته از مشکل رابط کاربری غیر بهینه رنج می بُرد و همچنان یک محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - کامل نبود. به همین دلیل اعمال تغییرات اساسی در سیستم عامل ها برای سازگاری با این نمایشگرها مورد پر اهمیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پاوه استان کردستان - دیگر است و البته گوگل از چندی قبل، اعمال چنین تغییراتی را کلید زده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حوری بانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/09
سلام وقت بخیر پارک کومکال پاوه تعمیر اجاق گاز و فر اخوان M14-EDTR هم دارید
پاسخ: بله در پارک کومکال شهر پاوه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone