🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31372.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

این پرینتر سه بعدی با نور سازه ها را تولید می‌کند [تماشا کنید]

یک گروه تحقیقاتی از دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل از یک پرینتر سه بعدی رونمایی کردند که می‌تواند با استفاده از نور یک سازه کامل را تولید کند. نام این پرینتر سه بعدی Replicator ...

یک گروه تحقیقاتی از دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل از یک پرینتر سه بعدی رونمایی کردند که می‌تواند با استفاده از نور یک سازه کامل را تولید کند. نام این پرینتر سه بعدی Replicator است. این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان - نام از ماشین‌هایی در فیلم معروف استار ترک گرفته شده که برای سنتز کردن غذا، آب، هوا و بسیاری دیگر از وسایل مورد استفاده قرار می‌گرفت.

البته این دستگاه دقیقا شبیه به ماشین فیلم استار ترک نیست، اما از تکنیک جالب و منحصر به فردی برای پرینت سه بعدی اشیا استفاده می‌کند.

بر اساس یادداشت‌های ثبت شده توسط این تیم تحقیقاتی در Science، پرینتر سه بعدی Replicator بر عکس دستگاه سی تی اسکن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان - عمل می‌کند. وقتی یک بیمار وارد دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان - می‌شود، لوله‌های اشعه‌ی ایکس به دور بدن وی می‌چرخد و چند عکس که برای ایجاد تصاویر سه بعدی نیاز است را ثبت می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان
محققان با این پرینتر یک دسته پیچگوشتی را هم تولید کرده اند

اما دستگاه پرینتر سه بعدی Replicator از مدل سه بعدی آغاز - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان - می‌کند و سپس تصاویری که برای ایجاد آن شیء مورد نیاز بود را به صورت دو بعدی از زوایای مختلف تولید می‌کند. سپس این تصاویر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان - دو بعدی وارد یک پروژکتور اسلاید - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان - می‌شوند تا تصاویر را - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان - درون استوانه‌ای که از مایعی به نام «آکریلات» پر شده است بریزد.

ماشین یاد شده آنقدر استوانه را می‌چرخاند تا با زوایای تصاویر ارسالی مطابقت داشته باشد. سپس - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان - با تابش کافی نور به آکریلات و ایجاد شکل نهایی، مایع درون استوانه یک پارچه و سفت می‌شود. از آنجایی که این پرینتر سه بعدی به صورت لایه لایه به پرینت کردن سه بعدی اشیاء - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان - نمی‌پردازد می‌توان انتظار ظرافت بیشتری از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان - آن را داشت.

نسخه‌ی کنونی این پرینتر سه بعدی تنها می‌تواند اجسام با - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان - اندازه‌های چند سانتی‌متری را تولید کند. البته تیم سازنده امیدوار است که به زودی امکان ایجاد اجسام پزشکی توسط پرینتر سه بعدی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان - امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودبار استان گیلان - پذیر شود.

پرینتر سه بعدی Replicator که از نور برای پرینت اجسام استفاده می‌کند:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone