🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  2. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31362.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تعدادی اپلیکیشن سلفی حاوی بدافزار از روی پلی استور حذف شدند

به گزارش نهاد امنیتی ترند میکرو، اخیرا 29 اپلیکیشن سلفی (Beauty Camera) و فیلتر دوربین حاوی بدافزار در پلی استور گوگل کشف شده‌اند. این اپلیکیشن‌ها که در شرق آسیا طرفداران پر و پا قرصی دارند، ...

به گزارش نهاد امنیتی ترند میکرو، اخیرا 29 اپلیکیشن سلفی (Beauty Camera) و فیلتر دوربین حاوی بدافزار در پلی استور گوگل کشف شده‌اند. این اپلیکیشن‌ها که در شرق آسیا طرفداران پر و پا قرصی دارند، برای این منظور طراحی شده‌اند که تصاویر سلفی را ارتقاء داده و با فیلترهای مختلف شخصی‌سازی کنند.

محصولاتی با عناوینی مثل Beauty Camera، Pro Beauty Camera و Horizontal Beauty Camera جزو این اپلیکیشن‌ها هستند که وقتی کاربر پس از نصب آن‌ها قفل صفحه گوشی را بازگشایی می‌کند، روی آن تبلیغات تمام صفحه اجرا می‌کنند. وقتی روی یکی از این تبلیغات - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان - تمام صفحه کلیک کنید، یک مدیاپلیر غیراخلاقی اجرا می‌شود که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان - برای پخش تصویر از شما درخواست پول می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان

اما حتی اگر پول را بپردازید، باز هم چیزی عایدتان نخواهد شد. نکته بدتر اینجاست که بعضی از این اپلیکیشن‌ها، از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان - تکنیک‌های فیشینگ تلاش می‌کنند که به اطلاعات شخصی شما (از جمله حساب‌های بانکی) دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، یکی از روش‌های کلاهبرداری اپلیکیشن‌های این چنینی بدین صورت است که شما را وارد مسابقه‌ای می‌کنند که به آسانی در آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان - برنده می‌شوید.

سپس برای دریافت جایزه، باید یک سری اطلاعات خصوصی را به اپلیکیشن بدهید - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان - که اکثر افراد از همینجا فریب می‌خورند. اما در مورد اپلیکیشن‌های فیلتر دوربین، رویه کمی متفاوت است. پس از آنکه تصویری از خود می‌گیرید، این اپ‌ها از شما می‌خواهند که تصویر را برای ارتقاء روی سرورهای توسعه‌دهنده بارگذاری کنید. اما در عوض - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان - آنکه خروجی را تحویل دهند، از شما می‌خواهند که یک آپدیت جعلی را برای اپلیکیشن دریافت کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان

تصاویری که در سرور اپ بارگذاری کرده‌اید، نه تنها ارتقاء پیدا نمی‌کنند بلکه از آن‌ها برای ساخت حساب‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان - کاربری جعلی در شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان - استفاده خواهد شد. این اپلیکیشن‌های حاوی بدافزار پس از نصب، به سادگی قابل پاک شدن هم نیستند، چرا که آیکن خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان - از روی صفحه خانه پنهان می‌کنند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان - و شاید اصلا متوجه حضورشان روی گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان - خود نشوید.

اما خبر خوب اینجاست که گوگل پلی، کلیه این 29 اپلیکیشن‌ را شناسایی و ساعاتی پیش از سرورهایش پاک کرده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان - با این وجود، ترند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فومن استان گیلان - میکرو پیشنهاد کرده که پیش از نصب هر اپلیکیشن از روی گوگل پلی حتما نظرات دیگر کاربران در مورد آن را بخوانید و سپس به نصب اقدام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone