🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31355.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آیپد مینی 5 احتمالاً از قلم اپل و کیبورد هوشمند پشتیبانی می کند

بر اساس جزئیات جدید منتشر شده توسط «استیو توروتون اسمیت» -یکی از توسعه دهندگان فعال در توییتر- آیپد مینی جدید و آیپد نسل بعدی اپل ممکن است از قلم اپل و کیبورد هوشمند پشتیبانی کنند. تروتون ...

بر اساس جزئیات جدید منتشر شده توسط «استیو توروتون اسمیت» -یکی از توسعه دهندگان فعال در توییتر- آیپد مینی جدید و آیپد نسل بعدی اپل ممکن است از قلم اپل و کیبورد هوشمند پشتیبانی کنند.

تروتون اسمیت در حال بررسی و تحلیل نسخه‌ی بتای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جوانرود استان کردستان - جدید ترین سیستم عامل اپل برای آیپد‌های جدید است. البته او پیش از هرچیز اعلام کرده که هنوز نمی‌توان به طور دقیق این اطلاعات را تایید کرد.

بنابر اطلاعاتی که توروتون اسمیت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جوانرود استان کردستان - موفق شده از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جوانرود استان کردستان - تحلیل‌هایش به دست بیاورد مدل‌های آیپد با اسم رمز‌های J210، J211، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جوانرود استان کردستان - J217 و J218‌ در دو اندازه‌ی مختلف عرضه خواهند شد که احتمالا یکی از آن‌ها مربوط به آیپد مینی 5 و دیگری مربوط به نسل ششم آیپد‌های اپل باشد. بنابر شایعات آیپد نسل ششم دارای نمایشگر ۱۰ اینچی خواهد بود که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جوانرود استان کردستان - کمی بزرگتر از نمایشگر نسخه‌ی نسل گذشته ۹.۷ اینچی به شمار می‌رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جوانرود استان کردستان

به نظر می‌رسد که هر دو نسخه از این آیپد‌ها بتوانند از کیبورد هوشمند و قلم اپل پشتیبانی کنند. موضوعی که البته دور از ذهن نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جوانرود استان کردستان - چرا که اپل پیش از این نشان داده که علاقمند است تا پشتیبانی از قلم خود را در دستگاه‌های بیشتری فراهم نماید.

آیپد جدید احتمالا از Touch ID‌ پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین به نظر می‌رسد شکل کلی آن‌ها شبیه به محصولات کنونی اپل باشد. مدل‌های آیپد پرو از Face ID استفاده می‌کنند اما آیپد جدید و آیپد مینی پیش روی اپل احتمالا با استفاده از Touch ID قیمت پایین‌تری خواهند داشت.

انتظار می‌رود که آیپد مینی 5 و آیپد نسل ششم اپل اوایل سال ۲۰۱۹ رونمایی شوند چرا که نشانه‌هایی از وجود این دستگاه‌ها را در iOS 12.2 دیده بودیم. اپل چند سال گذشته به برگزاری رویداد‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جوانرود استان کردستان - در ماه فروردین پرداخته، بنابراین شاید بتوانیم نشانه‌هایی از آیپد مینی 5 و آیپد نسل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جوانرود استان کردستان - ششم اپل را در این مراسم مشاهده کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone