تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27381.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آیا هواوی جایگزین اندروید را تا چند ماه دیگر معرفی می‌کند؟

یکی از مدیران ارشد هواوی از انتشار جایگزین اندروید تا چند ماه دیگر خبر داده اما منابع دیگر صحت این ادعا را زیر سوال برده‌اند. اواخر سال گذشته «ریچارد یو»، از مدیران ارشد هواوی تاکید ...

یکی از مدیران ارشد هواوی از انتشار جایگزین اندروید تا چند ماه دیگر خبر داده اما منابع دیگر صحت این ادعا را زیر سوال برده‌اند.

اواخر سال گذشته «ریچارد یو»، از مدیران ارشد هواوی تاکید کرد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که این شرکت ترجیح می دهد در اکوسیستم اندروید باقی بماند اما اگر به هر دلیلی دیگر امکان استفاده از اندروید را نداشته باشد، جای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نگرانی نخواهد بود چراکه سیستم عامل اختصاصی هواوی در دست - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - توسعه است و در صورت لزوم جایگزین اندروید می شود.

سیستم عامل هواوی احتمالا پاییز منتشر می‌شود

این پیش بینی حالا تا حد زیادی به واقعیت پیوسته و گوگل در پی درخواست وزارت بازرگانی آمریکا هواوی را از لایسنس اندروید محروم کرده است. هرچند این تحریم به صورت موقت تعلیق شده اما ریچارد یو در یک گروه وی‌چت از برنامه پیاده سازی سیستم عامل جدید خبر داده است.

این برنامه در قالب سیستم عاملی یکپارچه برای موبایل، کامپیوتر، تبلت، تلویزیون، ماشین، پوشیدنی های هوشمند و دیگر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دیوایس‌ها ارائه می شود. سیستم عامل اختصاصی هواوی قابلیت کار با اپ های اندروید و تحت وب را نیز خواهد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داشت و به گفته - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ریچارد یو اپ های اندروید کامپایل شده برای آن تا ۶۰ درصد سریعتر می شوند. انتشار عمومی این سیستم احتمالا از پاییز سال جاری - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شروع می شود، هرچند ممکن است تا بهار سال آینده به تعویق بیفتد.تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

The Information اما در گزارشی مدعی شده که این برنامه با عنوان Project Z در دست توسعه است و برخلاف ادعای ریچارد یو تا انتشار نهایی فاصله زیادی دارد. بر این اساس OS هواوی بر توسعه دهندگان شاخص ثالث برای توسعه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اپ تکیه دارد و همین مساله سازگاری آن با اپ های اندروید - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را زیر سوال می برد. هرچند خبرهای مربوط به تلاش هواوی برای توسعه جایگزین اندروید از حدود سه سال قبل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به گوش می رسد اما به گفته این سایت هدف اصلی آنها توسعه سیستمی برای کاربران چینی بوده است.

اگر این گزارش درست از آب درنیاید ممکن است سیستم عامل هواوی نسخه ای خاص از پروژه متن باز اندروید (AOSP) باشد که تحت لایسنس منبع باز گوگل همه قادر به استفاده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از آن هستند. از سوی دیگر چینی ها - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ممکن است از بیسی متفاوت استفاده کرده و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در کنار آن Runtime اندروید را پیاده کنند؛ همان کاری که در BlackBerry 10 مبتنی بر یونیکس صورت گرفته است.

پیشتر تعدادی از کاربران چینی در واکنش به تحریم هواوی، خواستار بایکوت محصولات اپل شده بودند. هرچند کنار گذاشتن محصولات اپل به خاطر کیفیت بالای آنها چندان کار ساده ای نیست - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اما هواوی هم با تولید محصولات رده بالا و قدرتمند حتی در آمریکا هم مشتریان زیادی برای خود - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دست و پا کرده. مدیران ارشد این شرکت با تشریح راهکارهای دوران پساتحریم نشان داده اند که غول چینی تلاش و هزینه زیادی را صرف کاهش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اتکا به کشورهای دیگر کرده است.

 

تماشا کنید: پی ۳۰ پرو در برابر خراش، آتش و فشار چقدر تاب می‌آورد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone