🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17573.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ریزر از جدیدترین تجهیزات گیمینگ بی‌سیم و گران‌قیمت خود رونمایی کرد

تجهیزات گیمینگ جدید ریزر شامل هدفون، ماوس و کیبورد بی‌سیم معرفی شدند که با طراحی جذاب و البته قیمت بالا در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. اولین محصول جدید این کمپانی هدست گیمینگ بی‌سیم «BlackShark V2 ...

تجهیزات گیمینگ جدید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - ریزر شامل هدفون، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - ماوس و کیبورد بی‌سیم معرفی شدند که با طراحی جذاب و البته قیمت بالا در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

اولین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - محصول جدید این کمپانی هدست گیمینگ بی‌سیم «BlackShark V2 Pro» نام دارد که با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. طبق ادعای سازنده، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - این هدست تا ۲۴ ساعت شارژدهی دارد و کاربران برای شارژ آن باید از پورت Micro USB استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان
هدست بی‌سیم BlackShark V2 Pro

تفاوت‌های ظاهری میان این محصول و مدل ۹۹.۹۹ دلاری «BlackShark V2» بسیار اندک است - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - که برای مثال می‌توان به تغییر رنگ لوگوی روی هدفون از سبز به مشکی اشاره کرد. این هدست جدید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد، بنابراین می‌توانید با استفاده از کابل نیز از آن استفاده کنید.

محصول بعدی ریزر به نام «DeathAdder V2 Pro» یک ماوس بی‌سیم است که از طراحی جذابی بهره می‌برد. این ماوس با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار ارزان‌ترین محصول جدید این کمپانی محسوب می‌شود که از گیرنده «HyperSpeed 2.4GHz» - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - سازنده خود و همچنین بلوتوث پشتیبانی می‌کند. در صورتی که برای اتصال این ماوس به سیستم خود از بلوتوث استفاده کنید، با هربار شارژ تا ۱۲۰ ساعت شما را همراهی می‌کند، اما اگر به سراغ وای‌فای بروید، شارژدهی آن به ۷۰ ساعت کاهش پیدا می‌کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان
ماوس بی‌سیم DeathAdder V2 Pro

برای شارژ این محصول می‌توانید از پورت Micro - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - USB استفاده کنید یا یکی از داک‌های ماوس ۵۰ دلاری ریزر را بخرید. از سایر ویژگی‌های این ماوس می‌توان به وزن ۸۸ گرمی آن اشاره کرد که تنها ۶ گرم از مدل سیمی خود وزن بیشتری دارد. این محصول به سنسور اپتیکال «Focus Plus» و سوییچ‌های اپتیکال با عمر ۷۰ میلیون کلیک مجهز شده است.

آخرین محصول جدید این کمپانی یک کیبورد مکانیکی بی‌سیم است که با نام «BlackWidow V3 Pro» و قیمت ۲۲۹.۹۹ دلار وارد بازار می‌شود. طراحی این محصول - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - تفاوتی با نسخه سیمی خود ندارد، با این حال دارای کلیدهای مدیا و چند منظوره کیبورد سیمی «Elite» با قیمت ۱۶۹.۹۹ دلار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان
کیبورد بی‌سیم BlackWidow V3 Pro

برای اتصال این کیبورد می‌توانید از بلوتوث یا گیرنده HyperSpeed استفاده کنید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - که در حالت دوم ۱۹۲ ساعت شارژدهی خواهد داشت. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - برای شارژ کیبورد BlackWidow V3 Pro باید از پورت USB-C استفاده کنید. تمام این محصولات از امروز قابل سفارش خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone