🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25639.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

تداوم وابستگی ناسا به فضاپیمای سایوز روسیه

وابستگی ناسا به روس‌ها به این زودی خاتمه پیدا نمی کند و فعلا برای انتقال فضانوردان به فضا چاره ای جز تکیه بر فضاپیمای سایوز نخواهد داشت. «دیمیتری راگوزین»، رییس آژانس فضایی روسیه موسوم به ...

وابستگی ناسا به روس‌ها به این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تالش استان گیلان - زودی خاتمه پیدا نمی کند و فعلا برای انتقال فضانوردان به فضا چاره ای جز تکیه بر فضاپیمای سایوز نخواهد داشت.

«دیمیتری راگوزین»، رییس آژانس فضایی روسیه موسوم به «روسکاسموس» دستور ساخت دو فضاپیمای جدید از نوع سایوز MS را صادر کرده که یکی از آنها برای انتقال فضانوردان ناسا به ایستگاه فضایی بین المللی به کار خواهد رفت.

این نسخه سایوز نخستین بار در جولای ۲۰۱۶ به فضا پرتاب شد و مهمترین بهینه سازی آن کامپیوتر TsVM-101 است که تنها یک هشتم نسخه های قبلی وزن دارد. هدف از تولید دومین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تالش استان گیلان - فضاپیمای سایوز هم اجرای سفرهای توریستی است که احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۱ انجام خواهد شد و درآمد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تالش استان گیلان - خوبی را از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تالش استان گیلان - سازمان های فضایی می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تالش استان گیلان

این تصمیم در پی هشدار اخیر «جیم برایدنستاین»، مدیر ناسا مبنی بر تاخیر در توسعه پروازهای فضایی اقتصادی با کرو دراگون اتخاذ شده است. در نتیجه راگوزین بر این باور است که آمریکایی ها در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هم به صندلی هایی در سایوز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تالش استان گیلان - MS نیاز دارند و باید مدل های جدیدی را برای آن زمان تولید کرد.

البته راگوزین که چندان دید مثبتی هم به رقبای آمریکایی ندارد از این مساله به عنوان فرصتی برای انتقاد از برنامه ریزی طرف مقابل استفاده کرده. روس ها به آمریکا هشدار داده اند که در صورت تاخیر در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تالش استان گیلان - پروژه های توسعه فضاپیمای داخلی باید نیازشان به سایوز را زودتر با روسکاسموس در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تالش استان گیلان - میان بگذارند چرا که تولید هر فضاپیمای سایوز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تالش استان گیلان - دستکم دو سال زمان می برد.

با این حال اوضاع برای آمریکایی ها چندان هم بد نیست و اسپیس اکس امیدوار است فضاپیمای سرنیشن دار کرو دراگون تا سال آینده آماده پرواز شود. پروژه تولید استارلاینر CST-100 بویینگ هم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تالش استان گیلان - چندان از برنامه ها عقب نمانده است.

 

تماشا کنید: روسیه یک ربات انسان نما به فضا می فرستد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone