🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40945.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

دوربین Lumix G9 پاناسونیک با حسگر میکرو چهار سوم معرفی شد

حدودا یکسالی می شود که دوربین پرچمدار GH5 از سری لومیکس پاناسونیک به بازار عرضه شده است و اگر به مبحث دوربین و عکاسی علاقمندان باشید حتما با خواندن نقدهای مربوط به این گجت متوجه مشخصه ...

حدودا یکسالی می شود که دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پرچمدار GH5 از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سری لومیکس پاناسونیک به بازار عرضه شده است و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اگر به مبحث دوربین و عکاسی علاقمندان باشید حتما با خواندن نقدهای مربوط به این گجت متوجه مشخصه اصلی و مشترک تمامی آنها شده اید: تقریبا همه نقد نویسان از تک بعدی بودن این دستگاه سخن به میان آورده اند؛ دستگاهی که برای فیلم برداری ساخته شده اما توانمندی های خوبی در زمینه عکاسی دارد.

امروز پاناسونیک - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نظر داشتن همین انتقادات از محصول تازه خود به نام Lumix G9 رونمایی کرد. گجتی با برچسب قیمتی ۱۶۹۹ دلار که قرار است ابتدای سال میلادی آتی وارد بازار شود و می توان آن را دوربینی دیجیتال با تمرکز - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بر عکاسی خواند که تاحدود زیادی نیز برپایه معماری GH5 ساخته شده.

از جمله وجوه اشتراکش با GH5 هم می توان به حسگر میکرو چهار سوم ۲۰.۳ مگاپیکسلی اش اشاره نمود که از سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - لرزشگیر تصویر ۵ محوره بهره می گیرد. پردازنده دستگاه نیز همان مدل به کار رفته در دوربین قبلی است با این تفاوت که طبق گفته پاناسونیک برای گرفتن عکس ایستا بهبود یافته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بدنه G9 از نوعی آلیاژ منیزیومی مقاوم در برابر شرایط - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جوی نامساعد ساخته شده و حس دست گرفتن آن نیز تا حدود زیادی تداعی کننده دوربین A9 یا سری A7 سونی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است.

اما - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نکته جالب آنکه ریزترین جزئیات این محصول نیز شباهت زیادی به GH5 دارند و از آن جمله می توان به منظره یاب الکترونیکی آن اشاره نمود که دقیقا همان رزلوشن ۳.۶۸ میلیون نقطه ای GH5 را دارد منتها با امکان بزرگنمایی بیشتر تصاویر (یعنی 0.83x). گفتنی است نرخ رفرش یا تازه شدن این منظره یاب نیز درست برابر با دوربین A9 سونی یعنی ۱۲۰ فریم بر ثانیه است.

در مد شاتر الکترونیکی، این دوربین قادر است عکس هایی با فرمت RAW یا JPEG با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با یکبار فوکوس و ۲۰ فریم برثانیه با فوکوس متوالی بگیرد و آنطور که پاناسونیک وعده داده قابلیت فوکوس خودکار این دوربین ظرف تنها ۰.۰۴ روی سوژه هایش متمرکز می شود که البته این ویژگی نیز با محصول همرده سونی برابری می کند.

با وجود شباهت هایی که به آنها اشاره نمودیم G9 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - محدودیت هایی هم نسبت به رقیب هموطن اش دارد. سرعت هایی که در بالا برای عکاسی با این دستگاه به آنها اشاره گردید - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تنها برای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ذخیره سازی موقت (ذخیره شدن در حافظه بافر) ۵۰ عکس عملیاتی می شوند؛ بدان معنا که عملا نمی توانید نرخ عکاسی ۶۰ فریم بر ثانیه را با این دوربین لمس کنید. در این نقطه برتری دوربین A9 سونی بر رقیبش ثابت می گردد چراکه نرخ تعریف شده برای آن - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ۲۰۰ فریم بر ثانیه است و A7R III توان بافر کردن بیشتر از ۷۶ فریم را ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
اما G9 با کمک شاتر مکانیکی خود می تواند ۱۲ فریم در ثانیه را با فوکوس ثابت و۹ فریم بر ثانیه با فوکوس خودکار پیوسته ثبت کند.
این ارقام برای اکثر کاربران عادی و حتی بر حرفه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ای ها بیشتر از حد نیاز است اما مجددا در سطحی پایین تر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از دوربین مشابه ارائه شده از سوی سونی است.

ایراد دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به سنسور میکرو چهار سوم دستگاه وارد است. دوربین هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که از این لنزها بهره می گیرند می توانند عکس های فوق العاده را ثبت نمایند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و پاناسونیک هم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پردازنده G9 را به خوبی برای این کار بهینه سازی کرده است با این همه باز هم حسگرهای میکرو چهار سوم کوچک تر از سنسورهای فول فریم سونی هستند و از همین رو G9 هیچگاه نمی تواند به لحاظ رزلوشن با رقبایش برابری کند. به همین خاطر شاید بهتر باشد که از این لحاظ بیشتر آن را با دوربین اولیمپوس E-M1 Mark II مقایسه نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
اگر می توانید با این کاستی کنار بیایید آنگاه G9 را می توان جایگزین ارزانتری برای A9 یا حتی سری A7 دانست ضمن آنکه کلیه امکانات اصلی نیز برای آن در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به نمایشگر تاچ ۳ اینچی، دکمه های تنظیمی متعدد و چرخنده های کنترل دستی اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نمود (حتی یک جوی استیک هم برای تنظیم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فوکوس خودکار دوربین روی آن قرار دارد).
از آن طرف هم دستگاه فاقد توانمندی های فوق العاده GH5 در زمینه فیلم برداری است و حداکثر رزلوشن - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قابل ثبت با آن 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه عنوان شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امیرمهدی نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام خوب هستید؟ یه سوال داشتم نمایندگی شما آیا اطراف آلان سردشت هم تعمیرات اجاق گاز و فر نف B47CS34H0B داره.
پاسخ: بله در آلان شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone