🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  4. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38654.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 9 احتمالاً در 6 اسفند معرفی می شود؛ غیاب رقیبان و جولان سامسونگ در MWC

سامسونگ قرار است در حوالی موعد کنگره جهانی موبایل سال 2018 (MWC) از موبایل های سری گلکسی اس 9 رونمایی کند و بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده به نظر می رسد این ...

سامسونگ قرار است در حوالی موعد کنگره جهانی موبایل سال - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - 2018 (MWC) از موبایل های سری گلکسی اس 9 رونمایی کند و بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده به نظر می رسد این کمپانی با توجه به عدم معرفی موبایلی پرچمدار از سوی هوآوی و ال جی، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - برنده میدان در این رویداد باشد.

بر اساس این اطلاعات موبایل های سری گلکسی اس 9 قرار است در 25 فوریه (6 اسفند ماه) یعنی تنها یک روز قبل از برگزاری رویداد MWC (7 تا 10 اسفند) معرفی شوند. یادآوری می کنیم که سامسونگ پیش از این نیز پرچمداران سری گلکسی اس را کمی قبل از شروع رویداد MWC معرفی کرده است.

ال جی و هوآوی برای جلوگیری از دیده نشدن موبایل هایشان زیر سایه هیاهوی معرفی گلکسی اس 9، رونمایی را دیرتر برگزار می کنند

بر اساس گزارش هایی که از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - منابع کره ای دریافت شده، ال جی و هوآوی قرار است در موعدی دیرتر از پرچمداران آتی خود رونمایی کنند. به نظر می رسد دلیل تصمیم دو کمپانی مذکور به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - این مسئله برگردد که آنها - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - قصد ندارند موبایل های معرفی شده شان در هیاهوی رونمایی از سری گلکسی اس 9 گم شوند. ادعا شده که ال جی قصد دارد نسخه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - ای بهینه شده از مدل V30 را معرفی کند. همچنین احتمالاً هوآوی قرار است از پرچمدار پی 20 که احتمالاً از سه دوربین بهره می برد، رونمایی کند. بدین ترتیب سامسونگ در غیبت سایر رقبا، ستاره رویداد MWC جاری خواهد بود.

همچنین منبعی که این اطلاعات را منتشر کرده، اعلام نموده تلفن های هوشمند سری گلکسی اس 9 از چیپست اسنپدراگون 845 بهره می برند و از قابلیت فوکوس - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - خودکار «Super Phase Detection» روی دوربین  با حسگر 12  مگاپیکسلی بهره مند هستند. انتظار می رود قابلیت یاد شده به فوکوس سریعتر و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - کم نقص تر دوربین این موبایل ها منجر شود.

از سوی دیگر در این اطلاعات اشاره شده که باتری های 3000 و 3500 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در نظر گرفته - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - خواهد شد. همچنین اشاره شده که این دو تلفن هوشمند قرار است در اویل ماه مارس سال جاری میلادی، آماده پیش فروش باشند.

به عبارتی انتظار می - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - رود از اولین روز این ماه میلادی (برابر با 10 اسفند ماه) امکان پیش خرید برای کاربران فراهم شود و از روز 16 مارس (25 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - اسفند) نیز موبایل های خریداری شده برای خریداران ارسال گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone