🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38653.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی TSMC اولین چیپست 5 نانومتری را در 2019 تولید می کند

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، شرکت «صنایع نیمه‎ هادی تایوان» (TSMC) قصد دارد تولید اولین چیپست های مبتنی بر فناوری 5 نانومتری را در سال 2019 آغاز نماید. پس از آن نیز ...

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، شرکت «صنایع نیمه‎ هادی تایوان» (TSMC) قصد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دارد تولید اولین چیپست های مبتنی بر فناوری 5 نانومتری را در سال 2019 آغاز نماید. پس از آن نیز این کمپانی در نظر دارد در سال 2020 تولید اولین چیپست های 3 نانومتری را شروع کند.

این کمپانی تایوانی برنامه ریزی کرده که تا انتهای ماه جاری میلادی (تا 11 بهمن ماه) - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ساخت کارخانه ای جدید را در پارک فناوری تایوان واقع در جنوب این کشور، راه اندازی نماید.

چیپست های 7 نانومتری TSMC در پاییز 2018 به تولید انبوه خواهند رسید

قرار است این کارخانه به تولید چیپست های 5 نانومتری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تخصیص یابد. همچنین در آینده این کمپانی برای تولید انبوه چیپست های 7 نانومتری در پاییز سال 2018 آماده خواهد شد. عرضه انبوه چیپست های 5 نانومتری نیز برای سال 2020 برنامه ریزی شده اند و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در همین سال نیز آزمایش چیپست های 3 نانومتری آغاز خواهند شد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

در حال حاضر اکثر موبایل هایی که به بازار عرضه می شوند، از چیپست هایی با فرایند تولید نیمه هادی 10 و 14 نانومتری بهره می برند. به نظر می رسد TSMC اولین کمپانی باشد که موفق خواهد شد چیپست های بر مبنای فناوری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 7 نانومتری را روانه بازار کند.

بر اساس گزارشات پیشین انتظار می رود، کمپانی مدیاتک یکی از مشتریان این فناوری برای تولید چیپست های سری هلیو پی 40 و نیز هلیو پی 70 باشد.

همچنین با توجه به اینکه به نظر می رسد TSMC تا مدت ها تنها تولید کننده چیپست های مبتنی بر فناوری 7 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نانومتری باشد، احتمالاٌ موفق خواهد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شد مشتریانی از جمله کوالکام و اپل را برای ساخت چیپست ها حفظ کند؛ مشتری هایی که احتمالاً قرار است تولید چیپست های اسنپدراگون 855 و نیز A12 اپل را به TSMC بسپارند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

سامسونگ برای مدتی از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - TSMC عقب خواهد افتاد

به این ترتیب سامسونگ از این موضوع متضرر خواهد شد و احتمالاً عقد قرارداد تولید چیپست با اپل و کوالکام را از دست خواهد داد، زیرا در همان بازه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ای که TSMC به تولید چیپست های مبتنی بر تکنولوژی 7 نانومتری می پردازد، در بهترین حالت سامسونگ قادر خواهد بود چیپست هایی بر مبنای فناوری های 10 نانومتری را تولید کند.

البته در اواسط - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سال 2017 سامسونگ خبر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از تولید چیپست های 4 نانومتری تا سال 2020 در کارخانه تگزاس آمریکا داده بود. به این ترتیب انتظار می رود در نهایت این کمپانی کره ای خود را به رقیب تایوانی رسانده و از او پیشی بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لیو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب خوب هستید؟ یه سوال داشتم شرکت شما دور و بر گنبد کبود مراغه خدمات داره
پاسخ: بله در گنبد کبود شهر مراغه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone