🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  2. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23258.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی ایرفون‌ های بی‌ سیم Xiaomi Air 2 را معرفی کرد

پس از معرفی انواع و اقسام محصولات، از گوشی منحصر به فرد می میکس آلفا گرفته تا تلویزیون‌های بدون حاشیه و Mi 9 Pro 5G، شیائومی از نسل دوم ایرفون‌ های بی‌ سیم خود به ...

پس از معرفی انواع و اقسام محصولات، از گوشی منحصر به فرد می میکس آلفا گرفته تا تلویزیون‌های بدون حاشیه و Mi 9 Pro 5G، شیائومی از نسل دوم ایرفون‌ های بی‌ سیم خود به نام Xiaomi Air 2 TWS نیز رونمایی کرده است.

این ایرفون‌ها که با رنگ سفید خالص عرضه می‌شوند اکثریت افراد را یاد ایرپاد‌های اپل می‌اندازد. تکنولوژی بلوتوث استفاده شده در Xiaomi Air 2 TWS از نوع LHDC (کدک صدا با تاخیر کم و کیفیت بالا) بوده که نسبت به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - نسخه‌های معمولی بلوتوث SBC می‌توانند تا ۳ برابر داده‌ بیشتر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - بدون افت کیفیت را انتقال دهند. این تکنولوژی که توسط کمپانی ساویتک (Savitech) توسعه داده شده این اجازه را به شیائومی می‌دهد تا کیفیت انتقال صدا بین اتصال بی‌سیم و سیمی را از بین ببرد و واقعی‌ترین و با کیفیت‌ترین صدای ممکن را از طریق بلوتوث انتقال دهد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران

درایور‌های استفاده شده در این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - ایرفون های بی‌ سیم نیز از نوع واحد دیافراگم کامپوزیتی کویل متحرک است که با اندازه ۱۴.۲ میلیمتر گواه صدای با - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - کیفیتی را می‌دهد. شیائومی می‌گوید که باس تولید شده توسط Xiaomi Air 2 TWS عمیق و پر بوده و همچنین صدای تریبل این ایرفون‌ های بی‌ سیم نیز بسیار دقیق و واضح خواهد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - بود. وجود دو میکروفون کنسل - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - کننده نویز نیز باعث می‌شود تا تماس‌های تلفنی واضحی را شاهد باشیم.

علاوه بر این ایرفون‌ های بی‌ سیم جدید شیائومی Xiaomi Air 2 TWS از هوش مصنوعی XiaoAI استفاده می‌کنند و کاربران می‌توانند با فرامین صوتی تماس‌های خود را برقرار و پخش موزیک را نیز کنترل - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - کنند. همچنین می‌توانید از طریق Xiaomi Air 2 TWS به سادگی به گوشی‌های شیائومی متصل شوید. در - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - صورتی که برای اولین بار اقدام به اتصال به یکی از گوشی‌های خانواده Mi کنید، این ایرفون‌ها در گوشی ظاهر شده و به سادگی به آن متصل می‌شوند.

ایرفون‌ های بی‌ سیم Xiaomi Air 2 TWS قرار است با قیمت ۵۸ دلار در - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - چین عرضه شود و علاقه‌مندان به برند شیائومی می‌توانند - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - در کنار گوشی‌های خود از این گجت ارزان قیمت نیز استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رشنواد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
جسارتا تعمیرچی آیا دور و بر فردوسی شهسوار تعمیر تلویزیون اسنوا انجام میده
پاسخ: بله در فردوسی شهر شهسوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone