🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  4. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23259.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی اقتصادی ویوو U10 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی ویوو U10 با برخورداری از چیپست قدرتمند، دوربین سه گانه، باتری پرظرفیت و قیمت ارزان قرار است خریداران جوان را هدف بگیرد. گوشی ویو U10 از نمایشگر 6.35 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ ...

گوشی ویوو U10 با برخورداری از چیپست قدرتمند، دوربین سه گانه، باتری پرظرفیت و قیمت ارزان قرار است خریداران جوان را هدف بگیرد.

گوشی ویو U10 از نمایشگر 6.35 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس (720 در 1544 پیکسل) با نسبت تصویر 19.3 به 9 - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - بهره می برد که از این لحاظ آنرا مشابه گوشی ویوو Y17 می کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان

گوشی مورد بحث از چیپست اسنپدارگون 665 بهره می برد. این چیپست را - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - در بالاترین مشخصات سخت افزاری رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراهی می کنند. می توان ظرفیت حافظه داخلی را به کمک کارت microSD افزایش داد.

در پنل پشتی ویوو U10 دوربین سه گانه به چشم می خورد که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.2، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج است. ناچ قطره ای نمایشگر دوربین 8 - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - مگاپیکسلی سلفی با ضریب اف 1.8 را در خود جای داده است.

یکی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - از نقاط قوت گوشی ویوو U10 بهره مندی از باتری پر ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 18 واتی است. می توان این باتری را از طریق درگاه microUSB 2.0 شارژ کرد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان

سازنده چینی مدعی شده با ده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - دقیقه شارژ کردن گوشی ویو U10 می توان با آن تا 4.5 - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - ساعت مکالمه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - کرد، 12 ساعت از یوتیوب استفاده کرد یا 7 ساعت پابجی بازی کرد. به کمک حالت Ultra Game Mode نیز می توان از قابلیت هایی مثل لرزش های 4D، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - فعال سازی فیلتر آبی برای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - خستگی کمتر چشمان، حالت عدم مزاحمت و ویژگی های دیگر برای داشتن تجربه بهتر حین بازی کردن بهره جست.

گوشی ویوو U10 در ظرفیت های زیر به بازار عرضه خواهد شد:

  • حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی به قیمت 126 دلار
  • حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - گیگابایتی به قیمت 141 دلار
  • حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به قیمت 155 دلار

گوشی ویوو U10 در رنگ های مشکی و آبی با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - سیستم عامل اندروید پای و رابط کاربری فان تاچ ویرایش 9.1 از تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر ماه) در هند به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذربانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
اَیول، واقعاً کارشون عالی بود! تصمیم گرفتم تلویزیون Neo QLED 8K QN800B خودم رو به شرکت تعمیرچی بدم و خیلی خوشحالم که این تصمیم رو گرفتم. نه تنها مشکل من رفع شد، بلکه این شرکت با حفظ کیفیت و سرعت عمل، مرا به خوبی راهنمایی کردند. از کل کارشون کاملاً راضی بودم و حتماً به دیگران هم پیشنهاد میکنم از خدمات این شرکت استفاده کنند. بازم مرسی تعمیرچی، شنیدارتون باشه



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone