🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23263.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل پلی پس با بیش از 350 برنامه برای اندروید راه‌اندازی شد

گوگل سرویس جدید خود با نام «گوگل پلی پس» (Google Play Pass) را راه‌اندازی کرده که با پرداخت هزینه ماهیانه 4.99 دلار به کاربران اندروید این امکان را می‌دهد تا به بیش از 350 بازی ...

گوگل سرویس جدید خود با نام «گوگل پلی پس» (Google Play Pass) را راه‌اندازی کرده که با پرداخت هزینه ماهیانه 4.99 دلار به کاربران - تعمیرات تلویزیون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اندروید این امکان را می‌دهد تا به بیش از 350 بازی و اپلیکیشن، بدون آگهی - تعمیرات تلویزیون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و پرداخت‌های درون برنامه‌ای دسترسی داشته باشند.

گوگل به مدت 10 روز این سرویس را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و علاوه بر - تعمیرات تلویزیون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این هزینه ماهیانه - تعمیرات تلویزیون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در سال اول استفاده از این سرویس 1.99 دلار خواهد بود. سرویس پلی پس از همین هفته در آمریکا و به زودی در سایر نقاط دنیا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اپل هم ماه گذشته سرویس اپل آرکید خود را به عنوان سرویس اشتراک بازی راه‌اندازی کرد که با - تعمیرات تلویزیون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پرداخت هزینه ماهیانه 4.99 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همانطور که مشخص است سرویس جدید گوگل تفاوت‌هایی با اپل آرکید دارد که از آن جمله امکان در اختیار داشتن اپ‌ها علاوه بر بازی‌هاست.

تعمیرات تلویزیون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در ابتدای راه‌اندازی پلی پس، تمام اپ‌ها و بازی‌های آن هچنان برای خرید جداگانه در پلی استور هم در دسترس کاربران قرار خواهند داشت. اگر - تعمیرات تلویزیون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شما برنامه‌ای را قبلا - تعمیرات تلویزیون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نصب کرده باشید که حالا در پلی پس وجود دارد، بعد از ثبت نام و ورود به این سرویس شاهد حذف آگهی‌های آن و باز شدن پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهید بود.

به گفته گوگل دو سوم اپ‌های پلی پس را بازی‌ها تشکیل می‌دهند که بازی‌های محبوبی از جمله Stardew Valley، Monument Valley، Limbo و Risk را شامل می‌شوند.

اشتراک پلی پس - تعمیرات تلویزیون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را می‌توان از طریق Google Play Family Library با 5 نفر از اعضای خانواده به اشتراک گذاشت و هر فرد می‌تواند به صورت جداگانه به این سرویس دسترسی داشته باشد. با - تعمیرات تلویزیون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این اوصاف - تعمیرات تلویزیون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - برنامه‌هایی که یکی از افراد خانواده دانلود می‌کند برای دیگران به نمایش در نخواهد آمد. علاوه بر آن پلی پس امکان مجتمع شدن با کنترل والدین پلی استور را هم خواهد داشت.

برای آسان‌تر شدن روند پیدا کردن اپ‌های پلی پس، در پلی استور تب مخصوصی برای این سرویس در نظر گرفته شده است. به صورت کلی اپ‌های پلی پس در پلی استور با علامت «بلیط» مخصوص این سرویس مشخص می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone