🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23261.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی A20s با دوربین ۳ گانه معرفی شد

سامسونگ گوشی جدید گلکسی A20s را معرفی کرده که نسبت به نسل قبلی خود دارای دوربین ۳ گانه و صفحه نمایش بزرگتری است. اگر بخواهیم سختگیرانه نظر دهیم، گلکسی A20s در زمینه چیپست پردازشی خود ...

سامسونگ گوشی جدید گلکسی A20s را معرفی کرده که نسبت به نسل قبلی خود دارای دوربین ۳ گانه و صفحه نمایش بزرگتری است.

اگر بخواهیم سختگیرانه نظر دهیم، گلکسی A20s در زمینه چیپست پردازشی خود نسبت به نسل قبلی، کمی پسرفت داشته است. چیپست ۸ هسته‌ای اسنپدراگون - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - ۶۲۵ استفاده شده در این گوشی، - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - از هسته‌های پر قدرت بهره نمی‌برد، در حالی که نسل قبلی این گوشی به همراه چیپست اگزینوس ۷۸۸۰ دارای توان پردازشی بیشتری بود.

البته سامسونگ به طور مشخص عنوان نکرده که چیپست استفاده شده در این گوشی چیست و صرفا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - به عبارت «چیپست ۸ هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی» بسنده کرده است. در نتیجه با توجه به نتایج لو رفته اخیر بنچمارک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - گلکسی A20s می‌توان حدس زد که از چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ در این گوشی استفاده شده است. با این حال میزان رم و حافظه داخلی این گوشی در دو حالت ۳/۳۲ و ۴/۶۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده که - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از این دو مدل را خریداری کنند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان

همچنین صفحه نمایش این گوشی در اندازه ۶.۵۵ اینچی و رزولوشن +HD با طراحی Infinity V درنظر گرفته شده است. سامسونگ به طور دقیق مشخص نکرده است که پنل این نمایشگر LCD است یا امولد، با این حال پیشبینی ما گزینه اول است زیرا اخیرا سامسونگ در انتهای هرم محصولات سری A مانند گلکسی A10s نیز از پنل LCD استفاده کرده بود. در هر صورت صفحه نمایش گلکسی A20s - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - به اندازه ۰.۱ اینچ از نسل قبلی خود - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - بزرگتر شده است.

دوربین ۳ گانه این گوشی نیز شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود که نسبت به نسل قبلی تفاوت چندانی نکرده است. شاید بتوان تنها فرق سنسور اصلی گلکسی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - A20s با نسل - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - قبلی آن را در ضریب f1.8 آن دانست که باعث می‌شود در شرایط کم‌نور، عکس‌های بهتری بگیرید.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان
دوربین ۳ گانه گلکسی A20s

سامسونگ گلکسی A20s را با باتری ۴۰۰۰ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - میلی‌ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - آمپری و در رنگ‌های آبی، قرمز، سبز و مشکی به بازار عرضه خواهد کرد. از قیمت و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - زمان عرضه این گوشی نیز اطلاعاتی در دست نیست - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - و باید کمی بیشتر صبر کنیم تا سامسونگ قیمت این گوشی میان‌رده را اعلام کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone