🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  2. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34722.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نکاتی پنهان راجع به تاچ سه بعدی آیفون که شاید نمی‌دانستید

تاچ سه بعدی آیفون یکی از ویژگی‌هایی است که در این تلفن همراه دست کم گرفته شده. این ویژگی کار‌های شگفت انگیزی مثل Peek & Pop انجام می‌دهد تا نیاز نباشد برای اطلاع از نوتیفیکیشن‌ها، ...

تاچ سه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - بعدی آیفون یکی از ویژگی‌هایی است که در این تلفن همراه دست کم گرفته شده. این ویژگی کار‌های شگفت انگیزی مثل Peek & Pop انجام می‌دهد تا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - نیاز نباشد برای اطلاع از نوتیفیکیشن‌ها، حتما وارد اپ‌هایتان بشوید. ولی به غیر از این، عملکرد‌های شگفت انگیز دیگری هم در تری دی تاچ وجود دارد که در این مطلب نگاهی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - به آن‌ها خواهیم داشت.

تاچ سه بعدی یک ویژگی فشاری برای صفحه‌ی لمسی آیفون ۶ اس، ۷، ۸، ایکس و نسخه‌‌های پلاس این تلفن‌های همراه به شمار می‌رود. وقتی کمی با فشار بیشتری صفحه‌‌ی تلفن همراهتان را لمس کنید، سیستم عامل iOS متوجه آن می‌شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - کاری متفاوت را به انجام می‌رساند. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - به عنوان مثال می‌تواند لیستی از میانبر‌های تلفن همراهتان را به نمایش بگذارد.

حرکت دادن سریع نشانگر در حین تایپ کردن

شاید از این ویژگی‌ چیز‌هایی شنیده باشید، اما آنقدر جالب هست که نتوانیم به همین راحتی‌ از آن عبور کنیم. یکی از ویژگی‌های مورد علاقه من بدون شک همین ویژگیست و هر روز از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - استفاده می‌کنم. زمانی که در حال تایپ کردن یک متن هستید، از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - تاچ سه بعدی روی کیبورد استفاده کنید (روی کیبورد انگشت‌تان را فشار بدهید و نگه دارید). آیفون تبدیل به یک تاچ پد می‌شود و به راحتی می‌توانید نشانگر را هرجایی که می‌خواهید ببرید. کافی است یکبار از این ویژگی استفاده کنید تا دیگر به فکر استفاده از متد قدیمی و آزار دهنده نباشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

رهایی کامل از اعلان‌ها به صورت یکجا

از بین بردن همه‌ی اعلان‌ها از بخش Notification Center در iOS کمی آزار دهنده به نظر می‌رسد و باید زمانی هرچند اندک را به آن اختصاص دهید. این مشکل با استفاده از تاچ سه بعدی آیفون حل می‌شود. با انجام تاچ سه بعدی روی X کوچکی که در بخش اعلان‌ها وجود دارد، کافی است به راحتی روی Clear All Notifications بزنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

دسترسی سریع به اپلیکیشن‌هایی که اعلان داده‌اند

استفاده از پوشه‌ها روشی معقول برای دسته بندی اپلیکیشن‌هاست. اما یافتن اپلیکیشنی خاص از بین خیل عظیمی از فولدر‌ها خوشایند نیست، خصوصا زمانی که یکی از اپلیکیشن‌های درون فولدر‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - اعلان داده باشد. اما اگر از تاچ سه بعدی روی فولدری که اعلان داده استفاده کنید، لیستی از اپلیکیشن‌هایی را مشاهده می‌کنید که باعث این اعلان شده‌اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

فعال کردن AirDrop و Personal Hotspot

بخش Control Center در iOS نسبت به گذشته از قدرت بیشتری برخوردار است اما هنوز برخی از ویژگی‌های به درد بخور آن به نظر در دسترس نیستند. مثل فعال کردن AirDrop و Personal Hotspot. برای دسترسی به آن‌ها کافی است روی گزینه‌ی connection از تاچ سه بعدی استفاده کنید. (البته مراقب باشید که به اشتباه حالت هواپیما را فعال نکنید و باعث قطع شدن اینترنت تلفن همراهتان نشوید.)

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

اولویت بندی دانلود‌ها در اپ استور

اگر در حال دانلود تعداد زیادی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - از اپلیکیشن‌های حجیم هستید، می‌توانید دانلود اپلیکیشن‌های مورد نیازتان را با استفاده از تاچ سه بعدی اولویت بندی کنید. کافی است روی اپلیکیشنی که در حال دانلود است از تاچ سه بعدی استفاده کنید و گزینه‌ی Prioritise Download را بزنید. با استفاده از این روش می‌توانید ابتدا به دانلود اپلیکیشن‌های مهم تر بپردازید.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - راحتی سلفی بگیرید یا ویدیو ضبط کنید

بسیاری از اپلیکیشن‌ها با استفاده از تاچ سه بعدی دارای میانبر‌هایی هستند. اما اپلیکیشن Camera با استفاده از تاچ سه بعدی ویژگی‌های فوق العاده و مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد که به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با تاچ سه بعدی روی اپلیکیشن Camera می‌توانید از بین گزینه‌های نشان داده شده سلفی بگیرید، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - ویدیو ضبط کنید، ویدیوی آهسته ضبط کنید و یا به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - راحتی عکس بگیرید. این موضوع زمانی که نیاز دارید به سرعت عکس برداری کنید می‌تواند بسیار مفید - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

ذخیره سازی ساده‌ی عکس‌ها از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - وبسایت‌ها

گاهی اوقات هیچ راهی برای دانلود یک عکس از وبسایت‌ها وجود ندارد و احتمالا دلایل منطقی زیادی وجود دارد که بخواهید یک عکس را ذخیره کنید. سریع - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - ترین راه در آیفون این است که از تاچ سه بعدی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - روی عکس مورد نظر استفاده کنید، آن را به بالا بکشید و سپس گزینه‌ی Save Image را انتخاب کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

رهایی از صفحات AMP در گوگل

اگر طرفدار صفحات AMP در گوگل نیستید، می‌توانید با استفاده از تاچ سه بعدی از آن رهایی پیدا کنید. هر زمانی که لینک AMP را در سرچ گوگل و در Safari مشاهده کردید، روی آن با تاچ سه بعدی نگه دارید تا باز شود. با استفاده از این روش گوگل شما را مستقیما به وبسایت مورد نظر خواهد برد و صفحه‌ی AMP نادیده گرفته می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

حذف کردن سریعتر متن‌های تایپ شده

برای حذف کردن متن تایپ شده می‌توانید به راحتی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - با نگه داشتن دکمه‌ی Backspace به سرعت آن را حذف کنید. اما - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - این موضوع با استفاده از تاچ سه بعدی سرعت بیشتری خواهد داشت.

 تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

دریافت خلاصه‌ای از یک نمایش در نت فلیکس

وقتی در حال گشت و گذار در نت فلیکس هستید و می‌خواهید راجع به یکی از نمایش‌ها خلاصه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - به دست‌ آورید، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - کافی است با تاچ سه بعدی روی یکی از نمایش‌ها نگه دارید و خلاصه‌ای از نمایش را مشاهده کنید. روشی مناسب برای تماشای خلاصه‌ای از داستان بدون کلیک کردن روی آن‌ها.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

تاچ سه بعدی یکی از ویژگی‌های بی نظیر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - iOS به شمار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌رود. این ویژگی با استفاده از روش‌های هوشمندانه در سیستم عامل و بسیاری از اپلیکیشن‌ها خود را نشان خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone