🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15165.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن یک زن؛‌ همراهی برای تمام زنان

طی چند سال گذشته شاهد اوج‌گیری تولید اپلیکیشن‌های حوزه سلامت در بازار داخلی بوده‌ایم که عمده این محصولات کیفیت خوبی داشته‌اند. اپلیکیشن یک زن هم جزو همین محصولات قرار می‌گیرد که به طور تخصصی، در ...

طی چند سال گذشته شاهد اوج‌گیری تولید اپلیکیشن‌های حوزه سلامت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - در بازار داخلی بوده‌ایم که عمده این محصولات کیفیت خوبی داشته‌اند. اپلیکیشن یک زن هم جزو همین محصولات قرار می‌گیرد که به طور تخصصی، در زمینه‌ی سلامت و بهداشت زنان شروع به فعالیت کرده و خدمات متنوع و گسترده‌ای ارائه می‌دهد که به زنان کمک می‌کند تا مدیریت بیشتر و دقیق‌تری بر وضع سلامت خود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - داشته باشند.

این اپلیکیشن به معنی واقعی کلمه جامع است و خدمات موجود در آن، ابعاد مختلفی از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - نیازهای ویژه زنان را پوشش می‌دهد که تقویم قاعدگی، بارداری و شیردهی سه جزء مهم آن هستند. خوشبختانه بیشتر بخش‌های اپلیکیشن هم رایگان است و بدون نیاز به پرداخت هزینه در اختیارتان قرار می‌گیرد، اما برخی بخش‌ها هم نیاز به تهیه‌ی اشتراک دارند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان

ویژگی Period Tracker یا به اصطلاح تقویم قاعدگی یک زن، بر اساس تقویم شمسی تنظیم شده و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - با توجه به اطلاعاتی که از کاربر دریافت می‌کند و در نظر گرفتن فاکتورهای مؤثر، یک شمای کلی از چرخه‌ی قاعدگی را در اختیار کاربر می‌گذارد تا بداند چه زمانی باید برای عوارض پیش از قاعدگی، تخمک‌گذاری و قاعدگی آماده باشد. در بخش‌های دیگر امکان روزشماری بارداری و شیردهی وجود دارد و مادران می‌توانند سن، وزن و قد نوزاد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - خود را هم ثبت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - کنند.

علاوه بر این می‌شود در تقویم، روزهای ثبت شده و وضعیت ماه های گذشته را هم بررسی کرد. اپلیکیشن یک زن حتی به این هم فکر کرده که اگر مشکلی پیش بیاید و نیاز به مشاوره‌ی پزشکی داشته باشید به کمکتان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - بیاید. شما می‌توانید از بخش‌های سوال از متخصص، مشاوره‌ی تلفنی استفاده کنید یا با سایر کاربران گفتگو کنید.

هر یک از کاربران اپلیکیشن با پاسخ دادن به یک سری از سوالات صاحب یک پروفایل سلامت می‌شوند که علاوه بر مشخصات فردی، سوابق بیماری و بارداری، سقط و زایمان در آن ثبت شده و به متخصصان کمک می‌کند تا مشاوره دقیق‌تری ارائه بدهند و البته برای استفاده ابزارهای سلامت هم باید این پروفایل را تکمیل کنید.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان

در اپلیکیشن یک زن، هفت ابزار تعبیه شده که در محاسبه‌ی روز تخمک‌گذاری، سن بارداری، روز زایمان، شیر مورد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - نیاز نوزاد، شاخص توده‌ی بدنی یا BMI و کالری مورد نیاز و یادآوری زمان‌بندی واکسیناسیون به کاربران کمک می‌کنند. با استفاده از این ابزار‌ها می‌توانید اقدامات خطرناک در هر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - دوره را بشناسید و از آن‌ها دوری کنید.

همانطور که اشاره شد بیشتر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - محتوای این اپلیکیشن رایگان است اما برای برخی بخش‌ها مثل ابزارهای پیش‌بینی جنسیت و محاسبه‌ی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - اضافه وزن بارداری باید اشتراک تهیه کنید. البته در بین تست‌های موجود که همگی برای دوران آمادگی بارداری کاربرد دارند، فقط یک تست رایگان است.

یکی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن، تلاش برای افزایش اطلاعات و آگاهی کاربران است که در بخش پادکست و ویدیوها بسیار مشخص است. پادکست‌ها به خوبی روند هفته به هفته‌ی بارداری را توضیح می‌دهند که برای مادران باردار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - کمک موثری به حساب می‌آید. در بخش ویدیو این کار کامل‌تر صورت گرفته و مباحثی در حوزه‌ی ناباروری، بهداشت بانوان و نگهداری نوزاد هم مطرح شده است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان

امکان دسترسی آنلاین به متخصصان زنان و محتوای تخصصی در کنار امکانات متنوع این اپلیکیشن، باعث می‌شود با یک اپلیکیشن با کیفیت طرف باشیم که نه تنها چیزی از نمونه‌های خارجی کم ندارد بلکه با داشتن ارزش‌های افزوده‌ای مثل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - تقویم شمسی، نیاز اصلی کاربر ایرانی را هم برطرف کرده است.

لازم به ذکر است که تیم یک زن علاوه بر ارائه اپلیکیشن دارای بلاگی با نقش آگاهی‌بخشی در حوزه زنان هم هستند و به جامعه کمک می‌کنند تا با مسائل مختلف زنان در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - حوزه‌ی سلامت آگاهانه‌تر برخورد شود. با توجه به اینکه تا همین چند سال پیش چندان به مسائل زنان پرداخته - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - نمی‌شد، این کار ارزش فراوانی دارد.

در کل توسعه اپلیکیشن‌های ویژه‌ی بانوان، قدم مهمی برای افزایش اطلاعات در سطح فردی و جامعه هستند و هر چه تعداد این محصولات بیشتر باشد و رقابت در حوزه‌ی سلامت دیجیتال بیشتر شود، در درجه‌ی اول به نفع جامعه‌ی زنان ایرانی و در نهایت تمام جامعه خواهد بود که امیدواریم شاهد به تحقق پیوستن این موضوع باشیم. نسخه‌ اندروید اپلیکیشن یک زن را می‌توانید از لینک‌های پایین و نسخه iOS را از وبسایت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - این سرویس دانلود کنید.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان

یک زن: ارتباط با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر املش استان گیلان - متخصصین زنان

سازنده: یک زن قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 24 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone