تعمیرات یخچال فیلور در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13306.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شیوع دوباره ویروس ابولا در گینه و جمهوری دموکراتیک کنگو جان دستکم ۴ نفر را گرفت

سازمان بهداشت جهانی از شیوع دوباره ویروس ابولا در گینه و جمهوری دموکراتیک کنگو خبر می‌دهد که تاکنون جان دستکم ۴ نفر را گرفته است. اولین شیوع ویروس ابولا ۹ روز قبل (۱۶ فوریه) در ...

سازمان بهداشت جهانی از شیوع دوباره ویروس ابولا در گینه و جمهوری دموکراتیک کنگو خبر می‌دهد که تاکنون جان دستکم ۴ نفر را گرفته است.

اولین شیوع ویروس ابولا ۹ روز قبل (۱۶ فوریه) در جمهوری دموکراتیک کنگو گزارش شد. تاکنون چهار مبتلا در شهر «بوتمبو» در استان North Kivu کشف شده است که دو نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند.

آنطور - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جویبار استان مازندران - که در گزارش آمده، همسر یکی از  بهبودیافتگان شیوع قبلی عامل گسترش دوباره این ویروس در کنگو بوده است. کارشناسان شیوع دوباره ابولا را به بهبودیافتگان ربط داده‌اند که ذرات ویروس تا ماه‌ها پس از بهبودی همچنان در بدن آنها باقی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جویبار استان مازندران - می‌ماند. سازمان جهانی بهداشت واکسیناسیون کادر درمان این منطقه را آغاز کرده است.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جویبار استان مازندران
پرسنل سازمان جهانی بهداشت شیوع ابولا در استان North Kivu در جمهوری دموکراتیک کنگو را بررسی می‌کنند.

شیوع دوم، در یکی از مناطق روستایی گینه به نام Gouéké اتفاق افتاده و مقامات - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جویبار استان مازندران - بهداشتی را بیش از شیوع اول نگران کرده است. تاکنون شش - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جویبار استان مازندران - نفر پس از شرکت در یک - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جویبار استان مازندران - مراسم خاکسپاری به علایم شبیه بیماری ابولا دچار شده‌اند که متأسفانه دو نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند.

مقامات گینه ابتلای سه نفر به ابولا را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جویبار استان مازندران - تأیید کرده‌اند که اولین موارد ابتلا به این ویروس از سال ۲۰۱۶ به شمار می‌روند. شیوع قبلی، یکی از بدترین شیوع‌های ویروس ابولا در تاریخ بود که به کشورهای همسایه گینه یعنی سیرا لئون و لیبریا سرایت کرد و در نهایت جان ۱۱ هزار نفر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جویبار استان مازندران - را گرفت. خبر خوب اینکه مبتلایان ظاهرا با سویه‌ای از ویروس ابولا به نام Zaire ebolavirus بیمار شده‌اند که با واکسن قابل درمان است.

شیوع دوباره ابولا در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جویبار استان مازندران - مناطقی اتفاق افتاده که در گذشته درگیر این ویروس بوده اند و این یعنی ارسال سریع‌تر نیروهای امدادی که تجربه بالایی در مهار این ویروس دارند. یکی از اعضای صلیب سرخ می‌گوید: «شیوع ویروس ابولا در بدترین زمان ممکن در گینه رخ داده که هنوز درگیر مبارزه با همه گیری کروناست. این اتفاق ترسناک است اما دلایلی برای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جویبار استان مازندران - امیدوار بودن وجود دارد. با اینکه عمیقاً نگران - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جویبار استان مازندران - هستیم اما درس‌های شیوع‌های قبلی و پیشرفت‌های اخیر پزشکی به ما - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جویبار استان مازندران - قوت قلب می‌دهند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گیتی ناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام حالتون خوبه؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone