🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12440.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تیم اورکلاک MSI یک رکورد جهانی جدید برای اورکلاک رم به دست آورد

یکی از اعضای تیم اورکلاک ام‌اس‌آی موفق شده رکورد جدیدی در اورکلاک رم DDR4 ثبت کند. «کووان یانگ» از تیم اورکلاک ام‌اس‌آی این رکورد را با استفاده از یک رم HyperX Predator از کمپانی کینگستون، ...

یکی از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - اعضای تیم اورکلاک - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - ام‌اس‌آی موفق شده رکورد جدیدی در اورکلاک رم DDR4 ثبت کند.

«کووان یانگ» از تیم اورکلاک ام‌اس‌آی این رکورد را با استفاده از یک رم HyperX Predator از کمپانی کینگستون، با مادربورد جدید ام‌اس‌آی MEG Z590I Unify و با کمک سیستم - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - خنک کننده نیتروژن مایع ثبت نموده است. تا پیش از این رکورد اورکلاک رم DDR4 تا ۷۱۱۰ مگاهرتز بود اما حالا این - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - عدد به ۷۱۵۶ مگاهرتز رسیده است.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران

این رکورد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - که در HWBOT مشاهده شده و توسط اعتبارسنج نرم‌افزار CPU-Z تایید شده نشان می‌دهد کووان تنها از یک ماژول رم ۸ گیگابایتی هایپر اکس - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - پردتور DDR4-4600 استفاده کرده است. سایر مشخصات سیستم مورد آزمایش شامل پردازنده اینتل Core i9-11900K است که البته با آندرکلاک (کاهش سرعت) به سرعت ۱۴۹۰.۸۵ مگاهرتز رسیده است.

باید یادآوری کنیم که دلیل این که در بخش سرعت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - رم، ۳۵۷۸.۲ مگاهرتز دیده می‌شود این است که رم‌های DDR همان طور که از اسمشان هم مشخص است (Double Data Rate) نرخ داده را ۲ برابر می‌کنند و به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - همین دلیل مقدار واقعی، ۷۱۵۶ مگاهرتز - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - است. کووان برای دستیابی به این رکورد مجبور شده تایمینگ رم را به 2-63-63-63-58 برساند - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - تا - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - بتواند روی یک رم تکی به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - این سرعت دست یابد. البته مشخص نیست که در این اورکلاک، ولتاژ رم روی چه میزان تنظیم شده اما تصور می‌شود بالاتر از میزان - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - استاندارد پروفایل XMP (تکنولوژی ویژه اینتل برای دستیابی به سرعت بیشتر رم) یعنی ۱.۵ ولت باشد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران

در مقایسه با سرعت استاندارد رم DDR4 یعنی ۲۴۰۰ مگاهرتز، در این رکورد سرعتی در حدود ۳ برابر به دست آمده است. رم‌های DDR5 امکان کار با فرکانس ۴۸۰۰ مگاهرتز را دارند و اگر بتوان روی آنها هم به چنین ضریب اورکلاکی دست یافت یعنی احتمالا می‌توان ماژول‌های DDR5 را تا ۱۴،۰۰۰ مگاهرتز اورکلاک - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - کرد.

همچنین باید اشاره کنیم که اخیرا یک اورکلاکر به نام «ROG-Fisher» پردازنده اینتل - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - Core i9-11900K را تا ۷ گیگاهرتز اورکلاک کرده است. البته رکورد اورکلاک - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چالوس استان مازندران - این پردازنده در اختیار کاربری به نام «Hicookie» است که موفق شده با یک مادربرد گیگابایت Aorus Tachyon به سرعت ۷.۳ گیگاهرتز دست پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ترمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
عرض ادب روزتون بخیر یه سوال داشتم شرکت شما منطقه گرامجان چالوس سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در گرامجان شهر چالوس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone