🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  3. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  4. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12449.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل توسعه سیستم کنترل اپل واچ از طریق دمیدن بر آن را بررسی می‌کند

اپل در حال بررسی توسعه سیستمی است که امکان کنترل اپل واچ و به تبع آن آیفون یا هر دستگاه دیگری را از طریق دمیدن بر آن در اختیار کاربران قرار دهد. براساس مستندات پتنت ...

اپل در حال بررسی توسعه سیستمی است که امکان کنترل اپل واچ و به تبع آن آیفون یا هر دستگاه دیگری را از طریق دمیدن بر آن در اختیار کاربران قرار دهد.

براساس مستندات پتنت ثبت شده اپل در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده، اپل روی توسعه سیستمی برای تشخیص دمیدن و کنترل دستگاه از طریق حالت‌های مختلف دمیدن کاربر کار می‌‌کند. در این صورت کاربران - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌توانند دستگاه‌های مختلف را از طریق دمیدن کنترل کنند.

کاربران گجت‌های پوشیدنی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - همچون اپل واچ را به مچ دست خود می‌بندند و از طریق آن می‌توانند با سایر دستگاه‌های متصل از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - جمله آیفون ارتباط برقرار کنند. اپل در تلاش است تا امکان تعامل و برقراری ارتباط با اپل واچ را به شکل‌های مختلفی بهینه سازی کند تا کاربران گزینه‌های مختلفی برای کنترل دستگاه‌های خود در اختیار داشته باشند.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان

برای مثال حالتی را در نظر بگیرید که کاربر به خرید رفته و در هر دو دست کیسه‌های خرید - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - قرار دارند و در همین شرایط می‌خواهد تماس تلفنی را پاسخ بدهد. کنترل اپل واچ از طریق دمیدن در چنین شرایطی کاربرد دارد و کاربر می‌تواند به راحتی از طریق دمیدن به ساعت هوشمند خود، تماس تلفنی را در حالتی که دست‌هایش آزادی عمل زیادی ندارند پاسخ بدهد.

با توجه به مستندات پتنت ثبت شده، سیستم کنترل از طریق دمیدن اپل با - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - استفاده از سنسورهای اندازه گیری و تشخیص افزایش یا تغییر فشار، می‌تواند دمیدن کاربر را - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - تشخیص بدهد. اپل راهکارهایی برای افزایش دقت و کاهش خطای سیستم در نظر خواهد گرفت و قصد دارد سیستم کنترل از طریق دمیدن - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - را به انواع حسگرهای فشار، رطوبت و دما مجهز ‌کند.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان

به علاوه به نظر می‌رسد این سیستم قابلیت دریافت حالت‌های مختلف بازدم را دارد. مثلا - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - تعداد دفعات بازدم - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌تواند برای اپل واچ معنا و مفهوم داشته باشد و یکی از دستورات کاربر را به اجرا درآورد.

«جیانگ وانگ» که پیشتر نیز روی فناوری حسگر اپل برای iOS و watchOS فعالیت کرده است، قرار است روی توسعه این سیستم جدید کار کند. این نخستین بار نیست که اپل توسعه روش‌های تجربه کاربری غیر لمسی را مورد توجه قرار می‌دهد و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌توان به سیستم‌های دیگری از جمله ژست حرکتی سه بعدی برای سیستم مک و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - ایرپاد و همچنین سیستم تشخیص استرس مسافران در اپل کار نیز اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone