🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12442.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل برای ذخیره‌ انرژی مزرعه خورشیدی خود به سراغ باتری‌های «مگاپک» تسلا می‌رود

اپل اخیرا اعلام کرده که در حال ساخت یک پروژه بزرگ منبع باتری در مزرعه خورشیدی کالیفرنیای شمالی است که از سال ۲۰۱۵ در اختیار آن‌ها بوده. حالا گزارش جدیدی ادعا می‌کند که آن‌ها در این پروژه ...

اپل اخیرا اعلام کرده که در حال ساخت یک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - پروژه بزرگ منبع باتری در مزرعه خورشیدی کالیفرنیای شمالی است که از سال ۲۰۱۵ در اختیار آن‌ها بوده. حالا گزارش جدیدی ادعا می‌کند که آن‌ها در این پروژه از باتری‌های «مگاپک» تسلا استفاده خواهند کرد.

برنامه‌ اپل با هدف ذخیره سازی حدود ۲۴۰ مگاوات ساعت انرژی که برای تامین انرژی روزانه ۷۰۰۰ خانه کافی است، در یک مزرعه خورشیدی ۱۳۰ مگاواتی طراحی شده. اپل از این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های تولید باتری در کشور یاد کرده است.

طبق اسنادی که در سال ۲۰۲۰ در شورای نظارت بر شهرستان مونتری به ثبت رسیده، اپل قصد دارد از ۸۵ باتری لیتیوم یونی مگاپک تسلا به عنوان بخشی از برنامه خود استفاده کند. - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - همچنین گفته می‌شود مقداری از انرژی ذخیره شده در باتری‌ها برای تامین انرژی «اپل پارک» مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا مصرف خواهد شد.

باتری‌های مگاپک که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - آن‌ها رونمایی شد، برای استفاده و نصب در نیروگاه‌های بدون آلایندگی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - طراحی شده و از آن‌ها به عنوان جایگزینی برای «نیروگاه قله‌ای» که فقط در هنگام اوج مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرند، یاد می‌شود. به گفته تسلا، هر مگاپک ظرفیت ذخیره انرژی تا ۳ مگاوات ساعت دارد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان

توان ذخیره ‌سازی ۶۰ مگاواتی که اپل در پروژه خود استفاده خواهد کرد، بالاترین میزان توان باتری‌های تسلا محسوب نمی‌شود و تسلا پیش از این در استرالیا و هیوستون، تگزاس از توان ذخیره سازی ۱۰۰ مگاوات استفاده کرده است. با این وجود اپل در بیانیه مطبوعاتی خود از آن به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های تولید باتری در کشور یاد می‌کند.

شرکت‌های اپل و تسلا سابقه همکاری متقابل زیادی ندارند. «ایلان ماسک»، مدیر عامل تسلا چندین ماه پیش اعلام کرد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - که به دنبال فروش تسلا به اپل بوده اما مدیرعامل این کمپانی کوپرتینویی حتی حاضر به برگزاری جلسه با او نشده است. عمده شهرت شرکت تسلا به تولید خودروهای برقی مربوط می‌شود اما طی سال‌های گذشته حضور فعالی در تجارت‌های مربوط به ذخیره انرژی داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone