🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: فیلتری که در قسمت ورودی آب متصل می شود.
  2. سوال: دلایل نور و آتش پیلوت چیست؟
    پاسخ: این اتفاق معمولا به دلیل شکسته شدن ترموکوپل است.
  3. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
  4. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12437.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر و مشخصات دستبند هوشمند هواوی بند ۶ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

یک ماه پیش اعلام شد که هواوی به زودی و در ماه آوریل از دستبند هوشمند بند ۶ رونمایی خواهد کرد. حالا طراحی و مشخصات اولیه این دستبند هوشمند تناسب‌ اندام پیش از رونمایی رسمی ...

یک ماه پیش اعلام شد که هواوی به زودی و در ماه آوریل از دستبند هوشمند بند ۶ رونمایی خواهد کرد. حالا طراحی و مشخصات اولیه این دستبند هوشمند تناسب‌ اندام پیش از رونمایی رسمی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است.

یک منبع آگاه چینی حوزه فناوری در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعات جدیدی از دستبند بند ۶ هواوی به اشتراک گذاشت. بر اساس اطلاعات ارائه شده دستبند تناسب‌ اندام آینده هواوی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - همان آنر بند ۶ با نام تجاری جدید خواهد بود.

تصاویر و اطلاعات به اشتراک - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - گذاشته شده توسط این منبع نشان‌ می‌دهد که هواوی بند ۶ از یک صفحه‌نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با حاشیه‌های باریک و پشتیبانی از قابلیت Lift to Wake برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که صفحه‌نمایش این دستبند هوشمند ۱.۵ برابر بزرگتر از صفحه‌نمایش هواوی بند ۴ است.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان

وزن بدنه هواوی بند ۶ تنها ۱۸ گرم خواهد بود و وجود بلند سیلیکونی باعث می‌شود تا - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - پوشیدن آن در هر شرایط آب و هوایی راحت باشد. علاوه بر این، هواوی ادعا می‌کند که با یک بار شارژ کامل به مدت دو هفته و با پنج دقیقه شارژ به مدت دو روز می‌توانید از این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - دستبند - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - استفاده کنید. دستبند از طریق شارژر مغناطیسی شارژ می‌شود و در چهار رنگ سیاه، نارنجی، سبز و صورتی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در مورد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - ویژگی‌های هواوی بند ۶، این دستبند از ۹۶ حالت ورزشی از جمله کونگ‌فو پشتیبانی خواهد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - کرد. همچنین برای انجام پرداخت‌های همراه و پرداخت‌های مربوط به حمل‌ونقل به NFC مجهز خواهد بود. مانند اکثر ردیاب‌های تناسب اندام، این دستبند‌ هم از قابلیت‌هایی مانند ریموت شاتر دوربین و پشتیبانی از هشدار‌های تماس و پیام برخوردار خواهد بود.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان

در نهایت گفته شده که این دستبند به جز حسگر سنجش سطح اکسیژن خون، مانند - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - ساعت هوشمند هواوی واچ فیت از حسگرهای سنجش ضربان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - قلب، امکان پایش - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - و نظارت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تویسرکان استان همدان - بر خواب و اندازه‌گیری میزان استرس هواوی پشتیبانی خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که دستبند هواوی بند ۶ چه زمانی و با چه قیمتی به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone