🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  4. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28339.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ و تبلت‌ جدید گوگل به‌زودی معرفی می‌شوند

ماه گذشته، Business Insider گزارش داد که گوگل دیگر سراغ تولید پیکسل بوک و پیکسل اسلیت نخواهد رفت اما ظاهرا این کمپانی به سایت ورج اعلام کرده که در حال توسعه لپ‌تاپ و تبلت‌های جدیدی ...

ماه گذشته، Business Insider گزارش داد که گوگل دیگر سراغ تولید پیکسل بوک و پیکسل اسلیت نخواهد رفت اما ظاهرا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بانه استان کردستان - این کمپانی به سایت ورج اعلام کرده که در حال توسعه لپ‌تاپ و تبلت‌های جدیدی است.

در حال - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بانه استان کردستان - حاضر جزییات دیگری از زمان معرفی این محصولات در دسترس نیست اما بر اساس گزارش 9to5Google می‌توان طی کنفرانس بعدی گوگل در سال ۲۰۱۹ منتظر معرفی سخت‌افزار  جدیدی از سمت این کمپانی برای استفاده تجاری بود. به نظر می‌رسد این دستگاه‌های جدید هدفی را دنبال خواهند کرد که پیکسل بوک و پیکسل اسلیت در رسیدن به آن ناکام بودند.

استیو جیکوبز، مدیر تولید بخش پیکسل بوک در این رابطه گفته: «ما فکر می‌‌کنیم‌ کارهای منحصر به فردی هستند که می‌توانیم با استفاده از پیکسل بوک و پیکسل اسلیت، آن‌ها را به صورت متفاوتی انجام دهیم. کاری که کمک می‌کند مواردی که واقعا به دنبال آن هستید در این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بانه استان کردستان - دوره ابتدایی سرویس‌های ابری، به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بانه استان کردستان - راحتی قابل انجام باشد.»

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بانه استان کردستان

جالب است بدانید در پروفایل لینکدین جیکوبز، جدا از مدیریت بخش‌های پیکسل بوک و پیکسل اسلیت به اسمی ناآشنا به نام Emerging اشاره شده که می‌تواند به یکی از پروژه‌های معرفی نشده گوگل مرتبط باشد. در توضیحات - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بانه استان کردستان - لینکدین جیکبوز آمده که آن‌ها در حال تلاش برای پیدا کردن راهی هستند که کار و بازی کردن با کامپیوترهای شخصی را متحول می‌کند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بانه استان کردستان - گوگل در حال کار روی نوع دیگری از پی سی است.

به طور کلی‌، طی چند وقت اخیر گوگل مانور زیادی روی سرویس‌های ابری داده و باید منتظر معرفی محصولات جدیدی از سمت این کمپانی مرتبط با این حوزه باشیم. در همین راستا گوگل در جریان رویداد GDC 2019 از پلتفرم استریم بازی خود با نام استیدیا (Stadia) رونمایی کرد. سرورهای این پلتفرم آنقدر قدرتمند هستند که توانایی پردازش بازی‌ها را با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone