🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21620.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه فروشندگان: موبایل ۳۵ درصد گران شد؛ انجمن واردکنندگان: موبایل ۲۰ درصد ارزان شد

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه تاکید کرده که قیمت گوشی موبایل ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش داشته و این موضوع را ناشی از نرخ دلار دانست. از آنسو انجمن واردکنندگان ...

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه تاکید کرده که قیمت گوشی موبایل ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش داشته و این موضوع را ناشی از نرخ دلار دانست. از آنسو انجمن واردکنندگان موبایل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌گوید این آمار غلط است و گوشی موبایل طی ۱۵ روز اخیر، ۲۰ تا ۲۵ درصد ارزان شده است.

ابراهیم درستی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا اعلام کرده که موبایل و دیگر کالاهای الکترونیکی به عنوان اجناس وارداتی محسوب شده و نرخ‌شان به شدت وابسته به نرخ دلار و ارز است.

او تاکید کرده که تقاضای گوشی بین قشر دانش آموزان و دانشگاهیان در مرحله آموزش از راه دور بیشتر شده که این مساله نیز به گران شدن گوشی دامن زده است: «امیدواریم با ایجاد سهولت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در پروسه‌های اداری و تخصیص ارز این مشکلات مرتفع شود.» او تاکید کرده واردکنندگان موبایل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۱۸ درصد سود می‌کنند و مغازه‌داران کمترین سود را دارند: «به دلیل اینکه وضعیت ارز در نوسان است و امکان واردات سخت شده قیمت‌ها روند افزایشی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گرفته است.»

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان

به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گفته درستی در حال حاضر ۷۰ تا ۷۵ درصد بازار متقاضی گوشی با قیمت ۳.۵ تا نهایت ۵ میلیون تومان است، ۲۵ درصد هم گوشی‌های گران قیمت خریداری می‌کنند. او همچنین موضوع قاچاق در بازار موبایل را از اساس رد می‌کند؛ موردی که اتحادیه واردکنندگان چندی پیش درباره آن به دیجیاتو هشدار داده بود و از روش جدید استفاده از کد اتباع برای رجیستری گوشی‌ها خبر داده بود. بر اساس تحقیقات دیجیاتو  این روش امروزه توسط سامانه همتا معلق شده و جلوی آن گرفته شده است.

اما از سوی دیگر «رضا قربانی» رئیس کمیسیون تنظیم بازار انجمن - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - واردکنندگان موبایل در گفتگو با دیجیاتو ضمن رد کردن افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی نرخ موبایل، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تاکید دارد این کالا طی دو هفته اخیر ۲۰ تا ۲۵ درصد ارزان شده است و برای این صحبت خود ادله می‌آورد: «گوشی پرفروش A10S سامسونگ تا دو هفته پیش سه میلیون و چهارصد هزار تومان بوده که امروزه دو میلیون و نیم فروخته می‌شود. همچنین شیائومی نوت ۸ نیز چهار میلیون و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دویست هزار تومان نرخ داشته که امروزه سه میلیون وششصد هزار تومان شده است.»

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان

قربانی تاکید دارد که قیمت‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی نیز کمتر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شده‌اند و مردم می‌توانند این موضوع را - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خودشان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با مقایسه‌ای بسیار راحت، درک و لمس کنند. قربانی باور دارد که نباید به بازار موبایل با ارائه آمار اشتباه التهاب وارد - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کرد چرا که به بهانه ارائه گوشی ارزان‌تر، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - راه برای واردات گوشی از مجرای غیرقانونی دوباره باز خواهد شد:

«هر گوشی که از راهی به جز واردات رسمی شرکت‌ها وارد شود به نوعی قاچاق محسوب می‌شود و نباید با تصور بر اینکه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با کد اتباع خریداری شده و پاسپورت‌ مسافرین، گوشی‌ها رجیستری می‌شوند این تصور پیش بیاید - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که قاچاق در کار نیست.»

نظر شما چیست؟ قیمت موبایل در بازار را چگونه ارزیابی می‌کنید و با کدام اتحادیه فروشندگانموافق هستید یا انجمن واردکنندگان؟ آیا به نظرتان گوشی موبایل در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دو هفته اخیر گران‌تر شده یا سیر نزولی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قیمت‌ها را مشاهده می‌کنید؟ نظرتان را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone