🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36826.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

هشدار مجدد اتحادیه اروپا به توییتر و فیسبوک به خاطر محافظت ناکارآمد از کاربران

به نظر می رسد تغییراتی که اخیراً در پلتفرم های توییتر و فیسبوک و با هدف حفاظت از کاربران به وجود آمده کماکان رضایت اتحادیه اروپا را جلب نکرده است. این دو شبکه اجتماعی، هنوز ...

به نظر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می رسد تغییراتی که اخیراً در پلتفرم - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - های توییتر و فیسبوک و با هدف حفاظت از کاربران به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - وجود آمده کماکان رضایت اتحادیه اروپا را جلب نکرده است. این دو شبکه اجتماعی، هنوز به کاربران اعلام نکرده اند که علت دقیق حذف برخی محتویات چیست و ضمناً این حق را به خود می دهند که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اکانت کاربران را کاملاً حذف کنند. علاوه بر این ها، هنوز مشخص نیست که فیسبوک و توییتر با چه سرعتی به درخواست حذف محتویات زیان آور از سوی مقامات پاسخ می دهند.

اتحادیه اروپا می گوید که تغییرات به وجود آمده در سرویس گوگل پلاس، حالا با انتظاراتش سازگاری دارد؛ با این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حال از روند ایجاد - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تغییرات از سوی فیسبوک و خصوصاً توییتر انتقاد کرده است. یکی از سخنگویان اتحادیه اروپا می - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گوید که از به ثمر نشستن قوانین تازه اروپا برای حفاظت از کاربران خوشنود - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - است اما «این غیرقابل پذیرش است که روند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تغییرات هنوز به اتمام نرسیده و چنین زمانی می طلبد».

طی ماه گذشته میلادی، اتحادیه اروپا به شبکه های احتماعی فرمان داد تا در بازه های زمانی مشخصی، به حذف محتویات تنفرآمیز بپردازد و سپس به مردم این قاره اطلاع - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - داد که می توانند فیسبوک، توییتر و سایر وب سایت های مشابه را به دادگاه های اروپا (و نه آمریکا) ببرند. اگرچه از آن زمان بسیاری از مشکلات بزرگ دو پلتفرم برطرف شده، اما محتویات کلاهبردارانه هنوز برای کاربران دردسرساز تلقی می شوند و اتحادیه اروپا معتقد است فیسبوک و توییتر در حال شانه خالی کردن از مسئولیت هایشان هستند.

این اتحادیه از فیسبوک می خواهد که روند پایین آوردن برخی محتویات خاص را برای کاربران شرح دهد و از سوی دیگر، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - توییتر باید یک بند خاص از قوانین خود را حذف کند که به این کمپانی اجازه می دهد به صورت نامحدود، توییت های کاربران را حذف کند. علاوه بر این، دو کمپانی باید به مقامات اطلاع دهند که طی چه مدتی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - محتویات غیرقانونی را حذف می کنند. به عنوان مثال در سال 2016، اکثر شبکه های اجتماعی بر سر حذف محتویات تنفرآمیز در مدت زمان 24 ساعته توافق کردند.

فیسبوک اخیراً به خبرگزاری رویترز گفت که ابزارهایی برای اطلاع رسانی به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کاربران درباره حذف محتویات آماده کرده و قصد دارد این ابزارها را تا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اواخر سال جاری - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - میلادی گسترش دهد. اتحادیه اروپا قصد دارد این تغییرات را از نزدیک نظاره کند و اگر تغییرات به وجود آمده با معیارهای آنها سازگار نباشد، احتمال برخورد قانونی با این کمپانی ها وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone