🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36817.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیا سامسونگ انتشار آپدیت اندروید اوریو را متوقف کرده است؟

همانطور که می دانید، سامسونگ از هفته گذشته انتشار آپدیت اندروید ۸.۰ اوریو را برای کاربران گلکسی S8 و S8 پلاس آغاز کرده است. با این وجود، مطابق گزارشی که امروز منتشر شده به نظر ...

همانطور که می دانید، سامسونگ از هفته گذشته انتشار آپدیت اندروید ۸.۰ اوریو را برای کاربران گلکسی S8 - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و S8 پلاس آغاز کرده است. با این وجود، مطابق گزارشی که امروز منتشر شده به نظر می رسد که غول کره ای به دلایلی نامشخص، برنامه به‌روزرسانی این دو دیوایس به آخرین نسخه اندروید را متوقف کرده باشد.

گزارشات حاکی از آنند که از ساعاتی پیش کاربران نمی توانند فایل های G950/G955-FXXU1CRAP که شامل اندروید ۸.۰ می شوند را از سرورهای سامسونگ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دریافت کنند.

در حال حاضر کاربران ساکن کشورهای ترکیه، نروژ، امارات متحده عربی، هندوستان، بلژیک، آلمان، فرانسه و لهستان که در برنامه بتای اندروید ۸.۰ شرکت نکرده بودند، آخرین بیلد اوریو را در پرچمداران سامسونگ خود دریافت کرده اند.

با این وجود کاربران بعضی کشورها مثل هلند قرار است که آپدیت را هفته آینده دریافت کنند، اما با وقفه ای که در انتشار آپدیت افتاده احتمال - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آن وجود دارد که زمان ارائه آپدیت اندکی به تأخیر بیفتد.

مطابق گزارشات، ظاهرا دلیل - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سامسونگ برای توقف ارائه آپدیت اوریو کار روی نسخه جدیدی از این آپدیت برای دو دیوایس S8 و S8 پلاس بوده است. با این اوصاف، اگر هنوز این آپدیت به موبایل شما نرسیده احتمالا باید کمی دیگر برای انتشار نسخه جدید منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone