🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  2. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36833.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تیزر تبلیغاتی تازه سامسونگ برای دوربین گلکسی اس 9 را تماشا کنید

دو روز پیش کمپانی سامسونگ نخستین ویدیوهای تبلیغاتی متعلق به خانواده گلکسی اس 9 را منتشر کرد که همگی روی قابلیت های تصویربرداری پرچمدار بعدی کره ای ها متمرکز بودند. در ویدیوهای قبلی، با توانایی ...

دو روز پیش کمپانی سامسونگ نخستین ویدیوهای تبلیغاتی متعلق به خانواده گلکسی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اس 9 را منتشر کرد که همگی روی قابلیت های تصویربرداری پرچمدار بعدی کره ای ها متمرکز بودند.

در ویدیوهای قبلی، با توانایی های گلکسی اس 9 در تصویربرداری اسلو موشن و نیز در شرایط کم نور آشنا شدیم و حالا سامسونگ آگهی تبلیغاتی دیگری تحت عنوان «دوربین بازنگری شده» منتشر کرده که به توانایی های دیگر دو دستگاه می پردازد.

نام آگهی تازه گلکسی اس 9 از این موضوع حکایت دارد که سامسونگ دوربین پرچمدار جدیدش را کاملاً از نو بازطراحی کرده. اما حداقل در این ویدیو، شاهد افکت های گوناگونی هستیم که بسیاری از آنها از همین حالا در دسترس خریداران گلکسی اس 8 و اس - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 8 پلاس قرار دارند.

در نهایت باید افزود که بنابر اعلام رسمی کمپانی کره ای، موبایل های خانواده گلکسی اس 9 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - روز ششم اسفندماه و یک روز پیش از آغاز به کار کنگره جهانی موبایل 2018، در مراسم جداگانه Unpacked معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone