🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36838.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

چیپست جدید دانشگاه MIT موبایل ها را هوشمند تر می کند

درست یک روز بعد از اینکه محققان موسسه فناوری ماساچوست (یا MIT) از ساخت چیپی کم مصرف برای رمزگذاری رونمایی کردند، این دانشگاه با یک چیپ شبکه عصبی دیگر خبرساز شده که می تواند مصرف ...

درست یک روز بعد از اینکه محققان موسسه فناوری ماساچوست (یا MIT) از ساخت چیپی کم مصرف برای رمزگذاری رونمایی کردند، این دانشگاه با یک چیپ شبکه عصبی دیگر خبرساز شده که می تواند مصرف انرژی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - را تا 95 درصد کاهش دهد. این قابلیت سبب می - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - شود چنین چیپی، قطعه ای ایده آل برای دیوایس های مبتنی بر باتری مثل موبایل های هوشمند باشد که نیازمند سیستم های پیچیده شبکه عصبی و مصرف کم انرژی هستند.

شبکه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - های عصبی از چندین پردازنده اطلاعات متصل به یکدیگر تشکیل شده اند. به صورت معمول این شبکه ها با تحلیل مجموعه ای عظیم از اطلاعات، فعالیت خاصی را آموزش می بینند. سپس از این شبکه ها می توان برای قابلیت های رایجی مثل تشخیص گفتار یا ویرایش تصویر استفاده کرد.

مشکل اصلی همواره این بوده که این شبکه های عصبی بسیار بزرگ هستند و مصرف انرژی بالایی دارند؛ به همین خاطر، نمونه ای که احتمالاً در موبایل هوشمند شما جای گرفته بسیار کوچک است و در نهایت، کارایی بسیار محدودی دارد. افزون بر کاهش مصرف انرژی، چیپ جدید MIT، سرعت پردازش شبکه های عصبی را تا سه الی هفت برابر نسبت به نمونه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - های قبلی افزایش می دهد.

محققان توانسته اند الگوریتم های یادگیری ماشینی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - در شبکه های عصبی را به یک نقطه محدود کنند که «محصول نقطه ای» نامیده می شود. محصول نقطه ای، حرکت رفت و برگشتی نودهای مختلف در شبکه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - عصبی است و حالا محققان توانسته اند برخلاف طراحی های قبلی، نیاز به رفت و برگشت اطلاعات به حافظه را از بین ببرند. گفتنی است که پس از انتشار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - این خبر، نایب رییس کمپانی IBM نسبت به دستاورد MIT واکنش نشان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - داده و گفته که این ابداع تازه، می تواند احتمالات - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - تازه ای در زمینه شبکه های عصبی پیچیده تر و نیز اینترنت اشیا به وجود آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone