🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  3. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36844.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر منتسب به نوکیا 9 خبر از نمایشگر با لبه های خمیده می دهند

به تازگی تصاویری از موبایل نوکیا 9 منتشر شده که بر اساس آنها به نظر می رسد موبایل پرچمدار آتی کمپانی HMD Global از نمایشگری با لبه های خمیده بهره می برد. طراحی این موبایل ...

به تازگی تصاویری از موبایل نوکیا 9 منتشر شده که بر اساس - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کرمانشاه استان کردستان - آنها به نظر می رسد موبایل پرچمدار آتی کمپانی HMD Global از نمایشگری با لبه های خمیده بهره می برد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کرمانشاه استان کردستان

طراحی این موبایل که سری گلکسی اج سامسونگ را در ذهن تداعی می کند، نشان از نمایشگری با نسبت 18 به 9 دارد و البته به نظر می رسد حاشیه های نمایشگر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کرمانشاه استان کردستان - نوکیا 9 نسبت به موبایل های ال جی وی 30 و گلکسی نوت 8 (بررسی دیجیاتو) بیشتر باشد.

بنا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کرمانشاه استان کردستان - بر گزارش ها نوکیا 9 احتمالاً از بدنه ای از جنس شیشه و فلز بهره مند خواهد بود و دوربین اصلی دوگانه با قرار گیری به صورت عمودی و در میانه قاب پشتی به همراه فلش دوگانه برای آن در نظر گرفته خواهد شد. همچنین حسگر اثر انگشت در قاب پشتی قرار خواهد گرفت.

بر اساس این تصاویر به نظر می رسد اپلیکیشن دوربین نوکیا 9 نیز مشابه با همان مواردی باشد که پیش از این در موبایل های عرضه شده کمپانی HMD Global ارائه شده. انتظار می رود این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کرمانشاه استان کردستان - تلفن هوشمند پرچمدار از چیپست اسنپدراگون 845 بهره ببرد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کرمانشاه استان کردستان

همچنین از آنجایی که سامسونگ قصد دارد موبایل های سری گلکسی اس 9 ویژه آمریکا را با چیپست یاد شده و در تعداد بالا به بازار عرضه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کرمانشاه استان کردستان - کند، به نظر می رسد کاهش موجودی کوالکام موجب به تعویق افتادن عرضه نوکیا 9 تا میانه های سال جاری میلادی گردد.

چندی قبل HMD Global - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کرمانشاه استان کردستان - دعوتنامه های کنفرانس خبری خود در 6 اسفندماه در کنگره جهانی موبایل را ارسال کرد؛ دعوت نامه هایی که در آن به کنفرانسی «صمیمی و منحصربفرد» اشاره شده بود. بنا بر اطلاعاتی که از طریق برخی منابع منتشر شده، نوکیا 9 نیز در این مراسم معرفی خواهد شد.

همچنین انتظار می - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کرمانشاه استان کردستان - رود موبایل نوکیا 7 پلاس - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کرمانشاه استان کردستان - در این رویداد معرفی شود. بر اساس گزارشات این موبایل میان رده از پردازنده اسنپدراگون 660 به همراه دوربین دوگانه بهره مند خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone