🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36829.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سهم 51 درصدی اپل از مجموع درآمد دیوایس های موبایل طی سه ماهه چهارم 2017

موسسه آماری Morgan Stanley اخیراً اعلام کرده که اپل طی سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی، عملکرد بسیار قدرتمندی در بازار چین داشته است. میزان فروش موبایل های اپل طی این بازه زمانی، با رشدی ...

موسسه آماری Morgan Stanley - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اخیراً اعلام کرده که اپل طی سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی، عملکرد بسیار قدرتمندی در بازار چین داشته است. میزان فروش موبایل های اپل طی این بازه زمانی، با رشدی 12 درصدی نسبت به سه ماهه سوم 2017 همراه بوده و از سوی دیگر، موبایل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - های اندرویدی کاهش 17 درصدی فروش را در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این کشور تجربه کرده اند.

با این حال Morgan Stanley افزوده که رشد آیفون در کشور چین، به خاطر تمایل شدید کاربران به تعویض موبایل اندرویدی شان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و خرید یک دیوایس تازه از هواوی و اوپو با سرعت کمتری صورت می گیرد. تحلیلگران می گویند تولیدکنندگان چینی موبایل، به دنبال افزایش سهم خود از بازار دیوایس های میان رده کشورشان هستند و برای تحقق این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هدف، قیمت موبایل هایشان را کاهش می دهند.

در نتیجه این موضوع، فروش آیفون های قدیمی تر و ارزان تر مثل آیفون 6 در حال کاهش است. اما این موضوع درباره آیفون سالگرد ده سالگی اپل مصداق ندارد و آیفون X حالا سهمی 3 درصدی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از مجموع آیفون های فعال در کشور چین دارد. با مقایسه این آمار با سهم 1.36 درصدی آیفون 8 و سهم 2.63 درصد آیفون 8 پلاس می توان از محبوبیت بیشتر پریمیوم ترین مدل آیفون باخبر شد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

طی چهار هفته منتهی به روز چهاردهم ژانویه، آیفون بالغ بر 20.3 درصد از موبایل های فعال کشور چین را به خود اختصاص داد که از سهم 21.8 درصدی آنها طی چهار هفته منتهی به 31 دسامبر 2017 کمتر است.

علاوه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بر آمار و ارقام Morgan Stanley، در گزارشی دیگر از سوی Strategy Analytics آمده که اپل با کسب سهم 51 درصدی از مجموع درآمدهای حاصل از صنعت موبایل در سه ماهه پایانی 2017، رکوردشکنی کرده است؛ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و این یعنی درآمدی 61.14 میلیارد دلاری برای اپل. گفتنی است طی بازه زمانی مشابهی در سال 2016، اپل سهمی 48.5 درصدی از درآمد کل اسمارت فون ها در سراسر جهان داشت.

بعد از اپل، سامسونگ با افزایش سهم خود از 14.5 درصد در سه ماهه چهارم 2016 به 15.7 درصد در سه ماهه چهارم 2017، در جایگاه دوم قرار دارد و هواوی هم سهمی 7 درصدی به خود اختصاص داده است. در مجموع، میزان فروش موبایل های هوشمند طی سه ماهه اخیر، تا 7.5 درصد از همین بازه زمانی طی سال گذشته بیشتر بود و از 111.8 میلیارد دلار به 120.2 میلیارد دلار رسید.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone