🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36840.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کشف راهی تازه برای سوء استفاده از باگ های Meltdown و Spectre

دیروز گفتیم که اینتل تلاش برای یافتن نقص های امنیتی مشابه با باگ های Meltdown و Spectre را آغاز کرده است. اما ظاهراً خلاصی از دست نقص های امنیتی مذکور در پردازنده های این شرکت ...

دیروز گفتیم که اینتل تلاش برای یافتن نقص های امنیتی مشابه با باگ های Meltdown و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - Spectre را آغاز کرده است. اما ظاهراً خلاصی از دست نقص های امنیتی مذکور در پردازنده های این شرکت به این سادگی ها محقق نمی شود. به تازگی محققین موفق به کشف راهی تازه برای سوء استفاده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - از این باگ ها برای نفوذ به رایانه ها شده اند.

گروهی از محققین دانشگاه پرینستون و متخصصین کمپانی انویدیا گرد هم آمدند تا بتوانند تمام روش هایی که امکان دارد مجرمین رایانه ای از طریق آنها و با استفاده از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - باگ های Meltdown و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - Spectre امکان نفوذ به رایانه ها و دسترسی به اطلاعات حساس پیدا کنند را کشف نمایند.

در روش جدید نفوذگر می تواند با استفاده از حفره های مورد بحث دو هسته از پردازنده را در مقابل دو هسته دیگر قرار داده و پردازنده های چند هسته ای را وادار به نمایش اطلاعات کش شده نمایند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران

خبر خوب این است که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - ظاهراً وصله های نرم افزاری جدیدی که اینتل و سایر تولید کننده ها عرضه نموده اند می توانند به خوبی مسیر نفوذ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - تازه کشف شده را مسدود - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - سازند،‌ گرچه همین وصله ها خود منجر به بروز مشکلات جدید و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - به خصوص کاهش سرعت و عملکرد پردازنده ها خواهند شد.

با آن که اینتل و سایر چیپ سازها وعده داده اند که تغییرات ایجاد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - شده در طراحی چیپ های آینده آنها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - نگرانی ها از بابت باگ های Meltdown - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - و Spectre را مرتفع می سازد، اما - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - برخی کارشناسان باور دارند که دسترسی به ایمنی کامل نیازمند ایجاد تغییراتی اساسی تر در معماری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - چیپ های آینده خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone