🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جوش اوردن پکیج چیست؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  2. سوال: قطعه الکترو در پکج چه وظیفه ی دارد؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
  3. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: ترموستات حد یا کلید حرارتی یک قطعه ایمنی در پکیج می‌باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36816.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

افشای نخستین تصاویر از دو موبایل نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1

با فروش بیش از 4 میلیون اسمارت فون در سه ماهه پایانی سال 2017، کمپانی فنلاندی HMD Global (سازنده فعلی موبایل های برند نوکیا) بدون شک در وضعیت مناسبی به سر می برد و برای ...

با فروش بیش از 4 میلیون اسمارت فون در سه ماهه پایانی سال 2017، کمپانی فنلاندی HMD Global (سازنده فعلی موبایل های برند نوکیا) بدون شک در وضعیت مناسبی به سر می برد و برای عرضه موبایل های جدید خود در سال 2018 آماده می شود.

مدتی پیش در اخبار خواندیم که دو موبایل نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 طی سال جاری میلادی عرضه می شوند. اگرچه HMD هنوز عرضه چنین موبایل هایی را به صورت رسمی تایید نکرده اما با توجه به تصاویر افشایی تازه از سوی ایوان بلس، می توان با قطعیت گفت که این دو موبایل امسال روانه بازار می شوند.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

نوکیا 7 پلاس به صورت خاص، دیوایسی بسیار جالب به نظر می - تعمیرات پکیج آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - رسد و ظاهراً نخستین اسمارت فون برند نوکیا خواهد بود که از نمایشگری با لبه های گرد بهره مند شده. بنابر شایعات پیشین، نمایشگر 5 اینچی نوکیا 7 پلاس از نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد، اما رزولوشن آن کماکان مشخص نیست. از دیگر مشخصات احتمالی دستگاه هم می توان به چیپست اسنپدراگون 660، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

روی پنل پشتی نوکیا 7 پلاس، دوربین Zeiss، اسکنر اثر انگشت و لوگوی اندروید وان به چشم می خورد که نشان می دهد دستگاه به صورت پیش فرض اندروید 8 اوریو را به اجرا در می آورد و حداقل به مدت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دو سال از زمان عرضه مورد پشتیبانی نرم افزاری قرار خواهد گرفت.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

از طرف دیگر، نوکیا 1 موبایلی اقتصادی به شمار می رود و این موضوع، از طراحی آن هم مشهود است. این موبایل قرار - تعمیرات پکیج آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است - تعمیرات پکیج آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مشخصاتی مانند رزولوشن 720x1080، یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار مشتریان قرار دهد و اندروید گو ادیشن را به اجرا در می آورد که نسخه سبک وزن اندروید برای موبایل های اقتصادی است. در نهایت باید افزود که این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دو موبایل تازه، احتمالاً در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 رسماً معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone