🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ سیرکولاتور یا سیرکولاسیون چیست؟
    پاسخ: اصلی ترین قطعه پکیج است که باید همیشه از سلامت آن مطمن باشید.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  4. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36831.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اسنپدراگون 855 کوالکام، نخستین چیپست 7 نانومتری موبایل خواهد بود

روز گذشته کمپانی کوالکام از نخستین چیپ ساخته شده با فرآیند انقلابی 7 نانومتری رونمایی کرد و نخستین گام ها برای فراگیری هرچه بیشتر این تکنولوژی را برداشت. البته این قطعه تازه، در واقع مودم ...

روز گذشته کمپانی کوالکام از - تعمیرات پکیج آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نخستین چیپ ساخته شده با فرآیند انقلابی 7 نانومتری رونمایی کرد و نخستین گام ها برای فراگیری هرچه بیشتر این تکنولوژی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را برداشت. البته این قطعه تازه، در واقع مودم X24 است که می تواند به سرعت 2 گیگابیت بر ثانیه روی شبکه های 4G LTE دست یابد.

در حالی که اسنپدراگون 845، چیپست پرچمدار فعلی کوالکام از مودم X20 با سرعت 1.2 گیگابیت بر ثانیه بهره می برد، می توان تصور کرد که X24 ساخته - تعمیرات پکیج آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شده تا در چیپست اسنپدراگون 855 جای بگیرد؛ چیپستی که احتمالاً مثل اسنپدراگون 845، زودتر از هر موبایل دیگری همراه با کهکشانی های سامسونگ به دست مصرف کنندگان خواهد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رسید.

با درنظرگیری - تعمیرات پکیج آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تولید مودم X24 به کمک فرآیند 7 نانومتری و نیز این مسئله که سامسونگ قرار است تا اوایل 2019 برای تولید انبوه چیپ های 7 نانومتری آماده شود، به هیچ وجه جای تعجب نخواهد داشت اگر اسنپدراگون 855، هم از X24 بهره مند باشد و هم به صورت 7 نانومتری تولید گردد. گفتنی است که - تعمیرات پکیج آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رولند کوانت، یکی از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی نیز این مسئله را در گفتگو با یکی از پیمانکاران سامسونگ تایید کرده است.

این پیمانکار سامسونگ که ظاهراً در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - زمینه مهندسی چیپ فعالیت دارد به وضوح می گوید که کوالکام مشغول توسعه اسنپدراگون 855 بوده و با استفاده از فرآیند 7 نانومتری به تولید آن خواهد پرداخت. نیازی به اشاره هم نیست که استفاده از این فناوری، به کاهش چشمگیر مصرف انرژی و افزایش چشمگیر پرفورمنس در قیاس - تعمیرات پکیج آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با تمام چیپ های فعلی منجر - تعمیرات پکیج آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone