🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36818.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

وارن بافت تبدیل به بزرگترین سهامدار شرکت اپل شد

بسیاری می خواستند بدانند کمپانی «Berkshire Hathaway» که تحت مالکیت وارن بافت میلیاردر مشهور قرار دارد مبلغ هنگفتی که از فروش ۹۵ درصد سهامش در شرکت بزرگ IBM به دست آورده را در کجا سرمایه ...

بسیاری می خواستند بدانند کمپانی «Berkshire Hathaway» که تحت مالکیت وارن بافت میلیاردر مشهور قرار دارد مبلغ هنگفتی که از فروش ۹۵ درصد سهامش در شرکت بزرگ IBM به دست آورده را در کجا سرمایه گذاری خواهد کرد. حالا پاسخ به این سوال مشخص شده است: اپل.

بر اساس گزارشی تازه، کمپانی سرمایه گذاری «برکشایر هثوی» پیش از پایان سال ۲۰۱۷ سرمایه خود در اپل را بیش - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از ۲۳.۳ درصد افزایش داده است. بدین ترتیب با ۱۶۵.۳ میلیون سهم حالا این شرکت به عنوان بزرگترین سهامدار اپل به حساب می آید. سهام مذکور چیزی در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حدود ۲۷.۷ میلیارد دلار قیمت دارد.

بافت سرمایه گذاری خود در ثروتمندترین کمپانی تکنولوژیک دنیا را از سال ۲۰۱۶ و با خرید حدود ۱ میلیارد دلار سهم این شرکت آغاز کرد و از آن تاریخ تا به امروز به طور مداوم در حال افزایش سهم خود بوده است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

میلیاردر و سرمایه گذار افسانه ای آمریکایی تا سال ها هیچ علاقه ای به خرج کردن ثروتش در کمپانی های تکنولوژیک نداشت، اما تغییرات بازار در یکی دو دهه اخیر و افزایش قدرت و نفوذ بازیگران این عرصه وارن بافت را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نیز وادار به حضور در این عرصه کرد.

او ابتدا بیشتر سرمایه خود را صرف خرید سهام یک استارتاپ و همچنین شرکت بزرگ IBM کرد، اما در سال های اخیر با کاهش سهم خود به سمت دیگر غول بازار یعنی اپل متمایل شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حوری دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام سایت ***** تلویزیون الجی 43LJ55000GI Smart LED شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone