🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه از به اندازه بودن آب داخل پکیج مطمن می شود.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  4. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36812.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

معرفی نسخه جدید اولترابوک ZenBook 13 ایسوس با پردازشگر گرافیکی مستقل

هنوز بسیاری منتظر هستند تا اینتل و AMD با کمک یکدیگر امکان تعبیه پردازشگرهای گرافیکی مستقل را در لپ تاپ های فوق باریک فراهم آورند. اما کمپانی ایسوس زودتر از بقیه و با همراهی انویدیا ...

هنوز بسیاری منتظر هستند تا اینتل و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - AMD با کمک یکدیگر امکان تعبیه پردازشگرهای گرافیکی مستقل را در لپ تاپ های فوق باریک فراهم آورند. اما کمپانی ایسوس زودتر از بقیه و با همراهی انویدیا موفق به تولید اولترابوک ZenBook 13 با این ویژگی منحصر به - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فرد شده است.

حالا محصول فوق - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - باریک ایسوس به شماره مدل - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - UX331 و میزبانی از چیپ گرافیکی MX150 جی فورس، باریک ترین لپ تاپ دنیاست که با پردازنده گرافیکی مستقل راهی بازار خواهد شد. - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این در حالی است که محصول جدید تایوانی ها تنها ۱.۲۷ سانتی متر ضخامت و ۱.۳۳ کیلوگرم وزن دارد. ضمن این که شرکت سازنده یک درگاه USB-C و دو درگاه USB 3.0 نیز برای محصول خوش - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ساخت خود در نظر گرفته است.

نمایشگر ۱۳ اینچی لمسی با رزولوشن تمام اچ دی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ، ۸ گیگابایت رم، پردازنده Core i5-8250U اینتل و باتری با دوام ۱۴ ساعته از دیگر ویژگی های سخت افزاری ZenBook 13 جدید ایسوس است. البته به طور قطع این دوام باتری شامل اجرای بازی های سنگین نمی شود.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

با آن که چیپ گرافیکی جی فورس MX150 انویدیا همچنان از نمونه های متوسط موجود روی رایانه های رومیزی ضعیف - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تر است، اما به راحتی از پس اجرای بازی های معمولی چون Overwatch روی رایانه همراه و فوق باریک ایسوسی شما برخواهد آمد.

نکته دیگر آن که تست های اولیه UX331 نشان می دهد که برای مصرف بهینه تر باتری درصدی از کلاک هسته های پردازنده MX150 کاهش یافته، بنابراین نباید انتظار عملکرد مشابه را در مقایسه با دیگر لپ تاپ های سنگین وزن تر بهره مند از آن داشت.

اولترابوک ZenBook 13 جدید ایسوس قرار است قیمت ۹۹۹ دلار به زودی روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فریماه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب وقت بخیر روستای شیان اسلام آباد غرب طرح تعویض پکیج آریستون قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در روستای شیان شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone