🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36807.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

راه حل سامسونگ برای ورود دوربین دوگانه به موبایل های میان رده

سامسونگ چندی پیش از کیت ایزوسل دوال (ISOCELL Dual) برای افزایش کیفیت دوربین های دوگانه در موبایل هایش پرده برداشت. حالا این شرکت بیانیه خبری زیر را در رابطه با قابلیت های پیشرفته این فناوری ...

سامسونگ چندی پیش از کیت ایزوسل دوال (ISOCELL Dual) برای افزایش کیفیت دوربین های دوگانه در موبایل هایش پرده برداشت. حالا این شرکت بیانیه خبری - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زیر را در رابطه با قابلیت های پیشرفته این فناوری ارائه کرده که در ادامه می توانید آن را مطالعه نمایید.

شرکت سامسونگ الکترونیکس به تازگی از یک مجموعه کامل، شامل نرم افزاری جدید در کنار لنزهای دوگانه ایزوسل - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دوال (ISOCELL Dual) رونمایی کرد که امکان استفاده از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند افکت Bokeh و تصویربرداری در نور پایین را برای موبایل های پایین رده و میان‌رده فراهم می‌کند. استفاده از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این قابلیت‌ها تاکنون محدود به پرچمداران بوده است، اما حسگرهای دوگانه ISOCELL و مجموعه الگوریتم‌های نرم‌افزاری که اکنون سامسونگ رونمایی کرده است، امکان استفاده از این قابلیت‌ها در محصولاتی با قیمت‌های پایین‌تر را هم فراهم می‌کند.

بن کی هور، معاون مدیر بازاریابی سیستم‌های LSI در شرکت سامسونگ می‌گوید «دوربین‌های دوگانه، تجربه‌‌ای جدید و هیجان‌انگیز از عکاسی با موبایل است. - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - راه‌حل فراگیر سامسونگ برای لنزهای دوگانه ISOCELL باعث می‌شود روند تولید محصول توسط تامین‌کنندگان ما ساده‌تر شده و در نتیجه دوربین‌های دوگانه برای تعداد بیشتری از مشتری‌های ما عرضه شود».

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

موبایل های مجهز به دوربین‌های دوگانه دارای دو حسگر تصویر هستند که اطلاعات مختلف نور را دریافت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرده و امکان استفاده از قابلیت‌های جدیدی مانند فوکوس مجدد و تصویربرداری در نور کم را فراهم می‌کنند. دوربین‌های دوگانه با داشتن چنین مزایایی به روندی رو به رشد در پرچم‌داران تبدیل شده‌اند اما قرار دادن این دوربین‌های - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دوگانه در دستگاه‌های معمولی برای تولید‌کنندگان قطعات (OEM) بسیار - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دشوار است زیرا این کار نیازمند اجرای روش‌های بهینه‌سازی زمان بین OEMها و شرکت‌های تولیدکننده حسگرها و الگوریتم‌های نرم‌افزاری است.

اکنون راه‌حل فراگیر سامسونگ برای دوربین‌های دوگانه می‌تواند این روند را تسهیل کرده و امکان - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گنجاندن قابلیت‌هایی را در دوربین موبایل میان‌رده فراهم کند که تاکنون تنها در محصولات پرچمدار و مجهز به یک پردازنده مجزا برای تصویر امکان داشت.

شرکت سامسونگ با هدف تسهیل توسعه و کاهش مشکلات روند تولید تلفن های همراه دارای دوربین دوگانه اولین مجموعه کامل دوربین دوگانه را با سخت‌افزار حسگرهای دوگانه ISOCELL و نرم‌افزار الگوریتم بهینه این حسگرها، عرضه کرده است. به این ترتیب امکان قرار دادن این قابلیت در دستگاه های پایین و میان‌رده نیز فراهم می‌شود تا کاربران آنها بتوانند از قابلیت‌هایی مانند فوکوس مجدد و تصویربرداری در نور کم استفاده کنند. در این مجموعه الگوریتم فوکوس مجدد سامسونگ با یک جفت حسگر ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی عرضه شده است و الگوریتم LLS برای تصویربرداری در نور کم همراه با یک جفت حسگر ۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شوند تا بکارگیری آنها توسط OEMها ساده‌تر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone