🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36646.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سیستم خودران تسلا از وقوع تصادفی مرگبار با یک کامیون جلوگیری کرد [تماشا کنید]

چند وقتی است که تسلا یک سیستم رانندگی خودران به نام اتوپایلوت در ماشین‌هایش به کار گرفته است. البته‌ این ویژگی به جای آن که یک سیستم رانندگی اتوماتیک کامل باشد، هنوز دستیاری پیشرفته برای رانندگی ...

چند وقتی است که تسلا یک سیستم رانندگی خودران به نام اتوپایلوت در ماشین‌هایش به کار گرفته است. البته‌ این ویژگی به جای آن که یک سیستم رانندگی اتوماتیک کامل باشد، هنوز دستیاری پیشرفته برای رانندگی به حساب می‌آید و هنوز نتوانسته امنیت خود را به طور کامل اثبات کند اما به تازگی یک ویدیو از سیستم خودران تسلا منتشر شده و نشان می‌دهد آنقدر‌ها هم که گفته می‌شود ناکارآمد نیست و می‌تواند ماشین‌ها را از میان موانع به سلامتی رد کند.

در این ویدیو یک ماشین تسلا‌ مدل X سعی دارد مسیر بزرگراهی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا را طی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کند. همه چیز در شرایط خوبی به سر می برد که ناگهان یک کامیون مسیر این ماشین الکتریکی را قطع می‌کند اما سیستم اتوپایلوت این بار موفق می‌شود که در یک صدم ثانیه مسیر خود را تغییر داده و خود را از جلوی این کامیون به کنار بکشد. پس از این اتفاق راننده، کنترل ماشین را در دست گرفته و با رفتن به لاین سرعت، سعی می‌کند از کامیون سبقت بگیرد.

یوتیوبری معروف، کل این عملیات نجات بخش که توسط سیستم خودران تسلا X انجام شده را به طور کامل ضبط کرده و آن را در سایت یوتیوب با دیگر کاربران به اشتراک - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گذاشته - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است.

البته همین یوتیوبر چند وقت پیش نیز ویژگی امنیتی دیگری از ماشین‌ها - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تسلا را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به نمایش گذاشته بود. در این ویدیوی قدیمی نیز سیستم مذکور موفق شده با آرام کردن ماشین از وقوع تصادف جلوگیری کرده و به یک - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کامیون برای وارد شدن به لاین دیگر از بزرگراه هشدار دهد.

چندی پیش یک دستگاه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اتومبیل الکتریکی تسلا Model X در کالیفرنیای امریکا تصادفی مرگبار کرد و تبدیل به یکی از خبرهای داغ این کشور - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شد. پس از آن کارشناسان ادعا کردند که سیستم خوردان تسلا توانایی شناسایی درست خطوط قرمز رنگ جداکننده خطوط خیابان - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را ندارد و سیستم ترمز آن ها قادر به شناسایی یک جسم ثابت در جلوی خودرو نیست.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

پیش از این بارها تسلا در مورد غیرقابل اعتماد بودن سیستم اوتوپایلوت به خریدارن این کمپانی هشدار داده بود که این سیستم هنوز به اندازه کافی رشد نکرده. بنابراین بهتر است رانندگان دست های خود را روی فرمان خودرو - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قرار دهند تا در صورت بروز اتفاق غیر منتظره بتوانند عکس العمل نشان دهند.

با اینکه منتشر شدن - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این ویدیو، به نوعی کارآمد بودن این سیستم را تایید کرده اما هنوز هم قادر نخواهد بود اعتبار از دست رفته شرکت تسلا را برگرداند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تاج ماه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ شما هدیه مهاباد هم اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در هدیه شهر مهاباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone