🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  5. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36834.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیا سامسونگ به زودی از یک عینک هوشمند رونمایی می کند؟

در حالی که تمام چشم ها به کنگره جهانی سال 2018 و مراسم معارفه پرچمدار گلکسی اس 9 دوخته شده، این احتمال وجود دارد که سامسونگ علاوه بر موبایل جدیدش، از محصولی دیگر نیز رونمایی ...

در حالی که تمام چشم ها به کنگره جهانی سال 2018 و مراسم معارفه پرچمدار گلکسی اس 9 دوخته شده، این احتمال وجود دارد که سامسونگ علاوه بر موبایل جدیدش، از محصولی دیگر نیز رونمایی کند که همه را شگفت زده خواهد کرد. این کمپانی اخیراً علامت تجاری تازه ای به ثبت رسانده که به هیچ یک از برندهای سابق سامسونگ شباهت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ندارد.

در لوگوی این علامت تجاری تازه، طرحی از چشم انسان را مشاهده می کنیم و توضیحات درج شده در مستندات این علامت تجاری هم اطلاعات جالبی به همراه می آورد. در توضیحات به وضوح اشاره شده که این لوگو می تواند برای «عینکی هوشمند» مورد استفاده قرار گیرد اما در عین حال به «یک پوشیدنی شامل دوربین، کامپیوتر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و نمایشگری برای نمایش یا پردازش تصویر» و «سخت افزاری کامپیوتری برای تحلیل و هماراست یک پوشیدنی کمکی بینایی» نیز اشاره شده.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در سال 2013 بود که برای نخستین بار از برنامه های سامسونگ برای ساخت یک عینک هوشمند شنیدیم و پتنتی نیز در این زمینه به ثبت رسید. طی سال های بعد از آن، تمام شایعات و گزارش هایی که درباره این عینک شنیدیم به نظر کذب بودند و از جایی به بعد، این محصول به دست فراموشی سپرده شد.

علاوه بر احتمال ساخت عینکی هوشمند، این احتمال نیز وجود دارد که لوگوی مورد اشاره، به محصولی مرتبط با بینایی تعلق داشته باشد. سامسونگ تا به امروز به تولید تجهیزات سلامت-محور گوناگون پرداخته و استفاده از عبارت «پوشیدنی کمکی برای بینایی» نیز می تواند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به ساخت چنین محصولی اشاره داشته باشد. موضوع هرچه که باشد، احتمالاً طی هفته های آتی جزییات بیشتری درباره اش خواهیم شنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone