🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  2. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12455.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی از طریق صدای کاربران بیماری کرونا را تشخیص می‌دهد

اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت «Vocalis» تنها از طریق صدای کاربران می‌تواند با دقت ۸۱.۲ درصد به صورت زودهنگام ابتلا به بیماری کرونا را در بیماران بدون علامت تشخیص دهد. با توجه به اینکه ...

اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت «Vocalis» تنها از طریق صدای کاربران می‌تواند با دقت ۸۱.۲ درصد به صورت زودهنگام ابتلا به بیماری کرونا را در بیماران بدون علامت تشخیص - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - دهد.

با توجه به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - اینکه علایم بیماری کرونا از فردی به فرد دیگر متفاوت است، عموما تشخیص آن نیز گاهی کار ساده‌ای نیست و افرادی با علایم گلودرد، تب، سرفه یا از دست - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - دادن حس بویایی و چشایی برای انجام تست‌ تشخیص ویروس کرونا به مراکز درمانی مراجعه می‌‌کنند - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - تا - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - نسبت به وضعیت خود مطمئن شوند.

تشخیص کرونا از طریق اپلیکیشن‌های صوتی یا با کمک گوشی‌های هوشمند یکی از موضوعاتی است که مورد توجه بسیاری از شرکت‌‌ها قرار دارد. شرکت Vocalis ادعا می‌کند سیستم مبتنی بر هوش - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - مصنوعی طراحی کرده که می‌تواند با ارزیابی مولفه‌های مربوط به صدای بیماران، ابتلا به بیماری کرونا را - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - به صورت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - زودهنگام تشخیص دهد و از آن به عنوان راهکاری خوب برای غربالگری یاد می‌کند.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان

سیستم توسعه یافته توسط Vocalis  برای تشخیص ابتلا به کرونا، داده‌های متعددی شامل ۵۱۲ - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - ویژگی مرتبط با صدای کاربر را مورد بررسی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - قرار می‌دهد. - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - هرچند شرکت مربوطه در توضیح سیستم اعلام کرده قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی بیماران را نیز مورد توجه قرار داده و از این بابت جای نگرانی برای - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - کاربران نخواهد بود.

برای آنکه سیستم بتواند بیماری کرونا را از روی صدای کاربر تشخیص بدهد لازم است داوطلبان، از عدد ۵۰ تا ۷۰ بشمارند و صدای خود را وارد سیستم کنند. در - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - حال حاضر بیش از ۲۷۵ هزار نمونه صدای ضبط شده در زبان‌های مختلف برای آموزش هوش مصنوعی به این سیستم وارد شده است.

شرکت مربوطه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - برای ارزیابی اثربخشی این روش، روی بیش از ۲۰۰۰ کاربر به صورت داوطلبانه آزمایش تشخیص کرونا از طریق صوت را انجام داده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - و این افراد اپلیکیشن VocalisCheck را روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کرده‌اند. نتایج نشان می‌دهد که این سیستم با دقت ۸۱.۲ درصد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - می‌تواند بیماری کرونا - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - را در بیماران بدون علامت تشخیص بدهد.

در حال حاضر این سیستم در ایالات متحده، شیلی، اندونزی، آفریقای جنوبی، رومانی و لوکزامبورگ در بخش‌های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اردستان استان اصفهان - می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone