🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12453.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آی‌مک اپل احتمالا به همراه تراشه ۱۲ هسته‌ای مبتنی بر M1 عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد تولید آی‌مک اپل بسیار خوب پیش می‌رود و شایعات حاکی از آن است که دو مدل جدید با نمایشگرهایی با اندازه متفاوت طی یک یا دو ماه آینده آماده خواهند شد اما ...

به نظر می‌رسد تولید آی‌مک اپل بسیار خوب پیش می‌رود و شایعات حاکی از آن است که دو مدل جدید با نمایشگرهایی با اندازه متفاوت طی یک یا دو ماه آینده آماده خواهند شد اما در جدیدترین بروزرسانی مربوط به این دستگاه، عنوان شده که آی‌مک‌های جدید از تراشه ۱۲ هسته‌ای مبتنی بر M1 بهره خواهند برد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط LeaksApplePro، دو مدل آینده آی‌مک اپل که به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان - پردازنده اختصاصی اپل - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان - مجهز شده‌اند با شماره‌ مدل‌های J456 و J457  و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان - [به ترتیب] به همراه نمایشگرهای ۲۳ و ۳۱.۵ اینچی عرضه خواهند شد. با این وجود - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان - به نظر می‌رسد اپل برای اولین بار تصمیم گرفته است که اندازه نمایشگرهای آی‌مک خود را افزایش دهد.

پیش از این آی‌مک‌های این شرکت با نمایشگرهای ۲۱.۵ و ۲۷ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان - اینچی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گرفت اما با کاهش - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان - حاشیه‌های اطراف نمایشگر، اپل موفق شده تا نمایشگر بزرگتری را در اختیار طرفداران خود قرار دهد.

همچنین به نظر می‌رسد که اپل سیستم خنک‌کننده آی‌مک‌های خود را دوباره طراحی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان - کرده است اما در مورد ضخامت یا نازک شدن مدل‌های جدید اخبار جدیدی به گوش نمی‌رسد. البته می‌توان حدس زد که به لطف استفاده از پردازنده مبتنی بر ARM، آی‌مک‌های آینده از طراحی ظریف‌تری برخوردار باشند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان

در گزارش‌های - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان - قبلی به این موضوع اشاره شده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان - بود که آی‌مک اپل از چیپ M2 یا از تراشه A14T استفاده خواهد کرد. با این حال طبق اطلاعاتی که به تازگی ارائه شده، به نظر می‌رسد آی‌مک از یک تراشه ۱۲ هسته‌ای مبتنی بر M1 بهره می‌برد. این تراشه با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان - سرعت ۳.۲۰ گیگاهرتز به فعالیت می‌پردازد. همچنین چیپ جدید آی‌مک ممکن است با افزایش دو برابری نسبت به تراشه M1 دارای ۱۶ هسته در پردازنده گرافیکی باشد.

علاوه بر این اپل ممکن است مجیک کیبورد و مجیک ماوس خود را برای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان - داشتن ارگونومی بهتر و بهبود موقعیت درگاه شارژ آن دوباره طراحی کند تا مانند مدل فعلی برای کاربران دردسرساز نباشد. همچنین به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان - نظر می‌رسد اپل قصد دارد از ترک‌پد جادویی جدید خود رونمایی کند اما تاکنون جزئیات بیشتری در این رابطه ارائه نشده است.

در نهایت گفته شده که مدل‌های جدید آی‌مک اپل در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی، سبز، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تاکستان استان زنجان - آبی آسمانی و رز گلد عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone