🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43376.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصویر منتسب به پنل جلویی نسخه مشکی گلکسی نوت 8 [به روز رسانی شد]

کمتر از یک ماه به معرفی گلکسی نوت 8 مانده و تا کنون رندرها و تصاویر زیادی منتسب به فبلت مورد انتظار سامسونگ در اینترنت منتشر شده است. اکثر این تصاویر توسط منابع ناشناس درون ...

کمتر از یک ماه به معرفی گلکسی نوت 8 مانده و تا کنون رندرها و تصاویر زیادی منتسب به فبلت مورد انتظار سامسونگ در اینترنت منتشر شده است. اکثر این تصاویر توسط منابع ناشناس درون صنعت یا ذهن خلاق برخی طراحان صنعتی فراهم شده، اما حالا صحبت از یکی از مشهورترین افشاکنندگان حال حاضر یعنی «ایوان بلس» در میان است.

همان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - طور که می دانید، تصاویر و اخباری که آقای بلس منتشر می کند تقریباً همیشه صحیح بوده و می توان با اطمینان گفت که محصول مورد بحث پس از معرفی، با آنچه ایوان بلس ارائه کرده بود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تفاوتی نخواهد داشت. حال افشاکننده معروف تصویری از پنل جلویی موبایل گلکسی نوت 8 را در حساب توییتر خود منتشر کرده که در ادامه مشاهده می کنید:

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

حضور دکمه اختصاصی بیکسبی و نمایشگر Infinity در نوت 8 قطعی است

در این تصویر بهره گیری از زبان طراحی پرچمداران سری اس 8 به وضوح قابل رؤیت بوده، و نمایشگر Infinity لبه به لبه سامسونگ با نسبت ابعاد 18.5:9 را می توان مشاهده کرد. در کنار طراحی، تنها نکته قابل توجه حضور دکمه اختصاصی بیکسبی است که البته چندان هم دور از انتظار نبود.

لازم به ذکر است که بر اساس تحلیل متخصصین حوزه، انتشار این گونه تصاویر آن هم به دست افراد مشهوری مانند ایوان بلس کاملاً عمدی بوده و کمپانی های بزرگ قصد دارند از این طریق، هیجان کاربران را تا لحظه رونمایی از محصول حفظ کنند.

گفتنی است تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 8 در اخبار مختلف تا حدودی تفاوت دارد، اما اکثر منابع اول شهریور را به عنوان روز رونمایی از فبلت مذکور اعلام کرده اند.

 

به روز رسانی:

ایوان بلس ساعاتی بعد تصویر جدیدی را منتشر کرده که گلکسی نوت 8 را از زوایای مختلف نمایش می دهد. در این تصویر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سنسور اثر انگشت را می بینیم که در کنار ماژول دوربین دوگانه قرار گرفته است:

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

همچنین شرکت «Ghostek» تولیدکننده لوازم جانبی موبایل نیز رندری را منتشر کرده که طراحی مشابهی را نشان می دهد:

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone