🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35873.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نوجوان کالیفرنیایی با حمله‌ فیشینگ نمرات درسی خود و دوستانش را تغییر داد

حمله‌ فیشینگ در سالهای اخیر به قسمتی کلیدی در بسیاری از هک‌های دست بالا تبدیل شده‌اند اما از آنها در طرح‌های کوچکتر هم استفاده می‌شود. اخیراً گزارش شده که پسری دبیرستانی در کالیفرنیا از همین ...

حمله‌ فیشینگ در سالهای اخیر به قسمتی کلیدی در بسیاری از هک‌های دست بالا تبدیل شده‌اند اما از آنها در طرح‌های کوچکتر هم استفاده می‌شود. اخیراً گزارش شده که پسری دبیرستانی در کالیفرنیا از همین روش برای دسترسی به سیستم‌های کامپیوتری مدرسه استفاده کرده و نمرات چند نفر از دانش آموزان را عوض کرده است. او پس از دستگیری به ارتکاب ۱۴ جرم مختلف متهم شده‌ است.

این دانش آموز یک وبسایت جعلی ساخت و توانست اطلاعات معلم‌ها را بدست آورد

دیوید روتارو برای این حمله، ابتدا یک وبسایت جعلی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بسیار شبیه به صفحه‌ی مدرسه ایجاد کرد و سپس از همین دامین برای معلم‌های دبیرستان ایمیل فرستاد و سعی کرد آنها را وادار به ورود به سایت جعلی‌اش کند. او پس از بارها تلاش موفق شد و توانست - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به نام کاربری و پسورد آنها دست پیدا کند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

پس از این - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اتفاق، روتارو با استفاده از همین - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اطلاعات به شبکه‌ی IT مدرسه نفوذ کرد و نمرات خود و تعدادی از دوستانش را بالا برد. علاوه بر این برای برخی دشمنانش نمره‌ی پایینتری ثبت کرد. مسئولین مدرسه ادعا می‌کنند که نمره‌ی ۱۰ تا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ۱۵ نفر از دانش آموزان که شامل خود روتارو هم می‌شود، توسط وی تغییر کرده اما پلیس هنوز در حال تحقیق است که - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - زوایای دیگر این حمله‌ فیشینگ را مشخص کند.

روتارو همه چیز را در یک فلش ذخیره کرد و آن را در جعبه‌ی دستمال کاغذی مخفی کرده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بود

مدرسه متوجه این تغییر نمرات شد و پلیس را - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در جریان گذاشت. پلیس هم مجوز‌های لازم برای کشف IP آدرس‌های درگیر در این فیشینگ را دریافت کرد و با پیگیری - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آنها متوجه شد که این آدرس‌ها به خانه‌ی روتارو منتهی می‌شوند. نیرو‌های پلیس پس از بارها گشتن منزل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - وی بالاخره موفق شدند یک - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فلش را در جعبه‌ی دستمال کاغذی پیدا کنند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

پس - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از مشخص شدن ماجرا، این دانش آموز به صورت موقت از مدرسه اخراج شد و منتظر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دادگاه است تا حکم قطعی‌اش مشخص شود. اکنون دیوید - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - روتارو از حمله‌ فیشینگ خود عذرخواهی کرده و اعلام نموده‌ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که دوست دارد بعدها در حوزه‌ی فناوری فعالیت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone