🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32365.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک ساخت ماهواره اینترنتی جدیدی را تایید کرد

به نظر می رسد که فیسبوک واقعا مشغول ساخت یک ماهواره اینترنتی است. طبق اسناد تازه ای که اخیرا نشریه وایرد از FCC به دست آورده این شبکه اجتماعی هم اکنون روی یک پروژه ماهواره ...

به نظر می رسد که فیسبوک واقعا مشغول ساخت یک ماهواره اینترنتی است. طبق اسناد تازه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صومعه سرا استان گیلان - ای که اخیرا نشریه وایرد از FCC به دست آورده این شبکه اجتماعی هم اکنون روی یک پروژه ماهواره ای تازه کار می - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صومعه سرا استان گیلان - کند که ارتباطات اینترنتی پهن باند را در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صومعه سرا استان گیلان - اختیار «نواحی محروم و نیمه محروم» دنیا قرار می دهد.

این اسناد که با استناد به قانون آزادی اطلاعات آمریکا از FCC درخواست شده اند حاوی جزئیات مربوط به تبادل چندین ایمیل میان مقامات FCC و فیسبوک هستند که بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ رد و بدل شده اند. در پیام های سال ۲۰۱۸ نمایندگان فیسبوک ظاهرا به درخواستی اشاره کرده اند که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صومعه سرا استان گیلان - به یک ماهواره اینترنتی کوچک موسوم به آتنا اشاره دارد.

اوایل امسال نیز شایعاتی منتشر شد دال بر آنکه این شرکت روی یک پروژه ماهواره ای دیگر کار میکند. در آن زمان موسسه مهندسان برق و الکترونیک به اسنادی از FCC دست یافته بود که به ماهواره - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صومعه سرا استان گیلان - آتنا اشاره داشتند و آن ماهواره نیز در ظاهر به فیسبوک تعلق داشت

بد نیست اشاره کنیم که فیسبوک پیشتر هم فعالیت هایی در زمینه ساخت تکنولوژی های ماهواره ای مرتبط با اینترنت داشته. قبلا قرار بر این بود که غول شبکه های اجتماعی دنیا تا سال ۲۰۱۶ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صومعه سرا استان گیلان - میلادی بخش هایی از آفریقا را تحت پوشش شبکه اینترنتی ماهواره های خود قرار دهد.

این شرکت سرمایه گذاری های هنگفتی را هم برای فراهم نمودن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صومعه سرا استان گیلان - دسترسی ساکنین نواحی محروم از امکانات دنیا به ارتباطات پهن باند انجام داده و در همین راستا یک پهپاد انتقال سیگنال های اینترنتی به نام آکیلا را مورد آزمایش قرار داد که متاسفانه این پروژه راه به جایی نبرد و اوایل امسال خبر کناره - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صومعه سرا استان گیلان - گیری فیسبوک از آن منتشر شد.

اما شرکت تحت مدیریت زاکربرگ در کنار هدف خیرخواهانه اش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای متصل نمودن مردم سراسر دنیا به اینترنت و خدمت رسانی به بخش های دورافتاده یک استراتژی مهم کاری را دنبال می کند. این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صومعه سرا استان گیلان - شرکت که هم اکنون بالغ بر دو میلیارد کاربر در سراسر دنیا دارد در اصل به دنبال راه های مبتکرانه ای نظیر ساخت ماهواره اینترنتی است تا کاربران جدیدی را برای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صومعه سرا استان گیلان - خود دست و پا کند و همچنان به روند رشدش ادامه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هلن نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر تعمیرچی دور و بر لادمخ صومعه سرا اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در لادمخ شهر صومعه سرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone