🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33292.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تبلیغات شیائومی در رابط کاربری MIUI کاربران را فراری می دهد

کمپانی شیائومی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در دنیا و پر فروش ترین برند اسمارتفون در بازار بزرگ هند، اخیراً دست به اقدامی زده که از نظر بسیاری از کاربران و تحلیلگران چندان مشتری ...

کمپانی شیائومی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در دنیا و پر فروش ترین برند اسمارتفون در بازار بزرگ هند، اخیراً دست به اقدامی زده که از نظر بسیاری از کاربران و تحلیلگران چندان مشتری مدارانه نیست.

بر اساس گزارش کاربران، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شیائومی در گوشی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هایی که از رابط - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کاربری MIUI بهره می برند، تبلیغاتی نمایش می دهد که نمی توان آنها را غیر فعال کرد. در ضمن تبلیغات مذکور در همه جا، از داشبورد اپلیکیشن ها و نرم افزارهایی مانند Mi Music گرفته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تا ابزارهایی مانند فایل منیجر، جلوی چشم کاربر هستند که این موضوع می تواند آزاردهنده باشد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان

البته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سیاست مذکور با توجه به مدل کسب و کار شیائومی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که سخت افزار را با قیمت پایین در اختیار کاربران قرار می دهد، کمی قابل توجیه است؛ چرا که شرکت چینی محصولات رده بالا را با قیمتی نزدیک به میان رده ها در اختیار مشتریان قرار می دهد که همین امر نیز باعث شده در مدت کوتاهی، بسیاری از بازارها را فتح کند.

شیائومی سخت افزار را با قیمت پایین در اختیار کاربران قرار می دهد

اما نمایش تبلیغات در جای جای رابط کاربری برای کسب درآمد، آن هم وقتی که امکان غیرفعال کردنشان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - وجود ندارد، چندان کاربرپسند نیست و در زمینه فروش شیائومی را با مشکل مواجه خواهد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کرد. هرچند کمپانی مذکور از سرویس های آنلاینی مانند Mi Music و Mi Video نیز کسب درآمد می کند و سیاست درآمدی اش بر فروش خدمات آنلاین استوار است.

با این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - حال شیائومی می توانست در زمینه تبلیغات از آمازون الگوبرداری کند که پیش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از این نمایش آگهی ها را در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تبلت ها و کتابخوان های خود امتحان کرده بود. اما مدل آمازون تفاوت مهمی داشت و کاربر می توانست با پرداخت مبلغی، از شر تبلیغات مزاحم راحت شود.

گفتنی است در حال حاضر کمپانی چینی تصمیمی برای توقف پخش تبلیغات اجباری ندارد، اما به احتمال زیاد در آینده نه چندان دور با کاهش فروش (خصوصاً در بازار هند) رو به رو خواهد شد و این موضوع حتماً مدیران شیائومی را مجبور به تغییر روند خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone