🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33593.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کامپیوتر رومیزی ایسوس Zen AiO 27 با شارژری وایرلس در بدنه معرفی شد

کمپانی ایسوس اخیراً از تازه ترین کامپیوتر رومیزی سری ذن خود به نام Zen AiO 27 رونمایی کرده که همراه با نمایشگر لمسی 24 اینچی و 4K و نیز شارژر وایرلس Qi و 7.5 واتی ...

کمپانی ایسوس اخیراً از تازه ترین کامپیوتر رومیزی سری ذن خود به نام Zen AiO 27 رونمایی کرده که همراه با نمایشگر لمسی 24 اینچی و 4K و نیز شارژر وایرلس Qi و 7.5 واتی در پایه خود از راه می رسد که قادر به شارژ موبایل شما به هنگامی که پشت میز کار نشسته اید خواهد بود.

این ایده ای هوشمندانه است که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - احتمالاً قابلیتی مهم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - برای هرکسی که به دنبال خرید Zen AiO 27 هست نیز باشد. هرچه نباشد هدف اصلی از ساخت کامپیوترهای رومیزی، مینیمال و خالی نگه داشتن میز کار کاربران است؛ بنابراین چرا خریداران از شارژ وایرلس نیز بی نیاز نشوند؟

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان

Zen - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - AiO 27 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - به عنوان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - یک دسکتاپ در سال 2018، مشخصات سخت افزاری قدرتمندی در خود جای داده است. پردازنده نسل هشتمی Core i7-8700T - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - اینتل، پردازشگر گرافیکی انویدیا جی تی ایکس 1050، 16 گیگابایت حافظه رم، دو - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - ترابایت حافظه HDD و 512 گیگابایت حافظه PCIe SSD، مشخصاتی هستند که با خرید این کامپیوتر دریافت خواهید کرد. از نظر اتصالات هم یک پورت تاندربولت 3، سه پورت USB 3.1، یک پورت USB 2.0 و خروجی و ورودی HDMI هم روی بدنه دستگاه تعبیه شده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - که مورد آخر، استفاده از Zen AiO 27 را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - به عنوان نمایشگری اکسترنال تسهیل می کند.

در نهایت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - باید افزود که پشتیبانی از آمازون الکسا و نیز دوربین مادون قرمز برای Windows Hello هم از دیگر مشخصات قابل توجه دستگاه هستند. کامپیوتر رومیزی ایسوس Zen AiO 27 Z272SD-XH741T از همین حالا با قیمت پایه 1999 دلار روانه بازار شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone