🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22088.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2E با ظاهر اسپورت معرفی شد

هوای ساعاتی پیش در کنار سری تلفن های هوشمند P40 از یک ساعت هوشمند اسپورت نیز رونمایی کرد. هواوی واچ جی تی 2E در برگیرنده ۱۰۰ مد ورزشی نظیر صخره نوردی، اسکیت برد و پارکور ...

هوای ساعاتی پیش در کنار سری تلفن های هوشمند P40 از یک ساعت هوشمند اسپورت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر چمخاله استان گیلان - نیز رونمایی کرد. هواوی واچ جی تی 2E در برگیرنده ۱۰۰ مد ورزشی نظیر صخره نوردی، اسکیت برد و پارکور است و حافظه داخلی آن می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر چمخاله استان گیلان - تواند تا ۵۰۰ ترانه را در خود جای دهد. هواوی اعلام کرده که نسخه های قرمز و سبز این ساعت هوشمند با بند پلاستیکی منفذدار طراحی مشابه با اپل واچ نایک ادیشن دارند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر چمخاله استان گیلان

مقاومت در برابر آب تا عمق - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر چمخاله استان گیلان - ۵۰ متری و پشتیبانی از جی پی اس از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر چمخاله استان گیلان - دیگر به روز رسانی های این ساعت هستند، ضمن آنکه دو دکمه فیزیکی نیز در سمت راست صفحه ساعت اضافه شده است. هواوی واچ جی تی 2E - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر چمخاله استان گیلان - علاوه بر رنگ های قرمز و سبز در قالب رنگ مشکلی نیز عرضه می شود و صفحه یا واچ فیس ساعت از بین دو گزینه مشکی و نقره ای قابل انتخاب خواهد بود.

هواوی در کنار این محصول نسخه گلد واچ جی تی ۲ را نیز رونمایی کرد که امکانات آن مانند نسخه سال قبل است و صرفا بدنه ای به رنگ طلایی دارد. قیمت تعیین شده برای هواوی واچ جی تی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر چمخاله استان گیلان - 2E صد و نود و نه یورو است - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر چمخاله استان گیلان - و قیمت واچ جی تی 2 گلد از ۲۲۹ یورو (برای نسخه بند سفید) تا ۲۴۹ یورو برای نسخه بند قرمز متغیر خواهد بود. این ساعت ها از ماه آینده میلادی به بازار عرضه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر چمخاله استان گیلان - می شوند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر چمخاله استان گیلان  تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر چمخاله استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone