تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13722.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سکوی پرتاب شناور «دیموس» اسپیس ایکس سال ۲۰۲۲ عملیاتی می‌شود

ایلان ماسک، بنیانگذار اسپیس ایکس با انتشار توییتی اعلام کرد سکوی پرتاب شناور «دیموس» (Deimos) سال آینده میلادی به بهره‌برداری می‌رسد تا برای پرتاب راکت‌های اسپیس ایکس مورد استفاده قرار بگیرد. اسفندماه سال گذشته، ایلان ...

ایلان ماسک، بنیانگذار اسپیس ایکس با انتشار توییتی اعلام کرد سکوی پرتاب شناور «دیموس» (Deimos) سال آینده میلادی به بهره‌برداری می‌رسد تا برای پرتاب راکت‌های اسپیس ایکس مورد استفاده قرار بگیرد.

اسفندماه سال گذشته، ایلان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بابل استان مازندران - ماسک سکوهای شناور پرتاب راکت اسپیس ایکس به نام‌های «فوبوس» و «دیموس» را در سواحل تگزاس خریداری کرد تا از آنها برای عملیات پرتاب و فرود استارشیپ بهره‌برداری کند. نام این دو سکوی شناور از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بابل استان مازندران - نام قمرهای مریخ گرفته شده است.

بعد از گذشت چند ماه از خرید سکوهای پرتاب شناور، یکی از فالوورهای ایلان ماسک در توییتر از وی در مورد برنامه بهره‌برداری و عملیاتی‌سازی سکوها سوال پرسیده و مدیرعامل اسپیس ایکس نیز در پاسخ به سوال فالوور خود به این موضوع اشاره کرده که سکوی پرتاب راکت دیموس قرار است سال آینده میلادی عملیاتی شود و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بابل استان مازندران - مورد بهره برداری قرار بگیرد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بابل استان مازندران

به نظر می‌رسد سکوی شناور دیموس قرار است به عنوان سکوی پرتاب و فرود فضاپیمای استارشیپ اسپیس ایکس به مقصد مریخ مورد استفاده قرار بگیرد. اسپیس ایکس از اسفند ماه سال گذشته و از زمان خرید سکوهای دیموس و فوبوس در سواحل تگزاس، در حال کار روی آن‌هاست.

در واقع بعد از خریداری سکوها،  لازم بود مقاوم‌سازی شوند تا بتوانند برای هدف تعیین شده کارایی لازم را داشته باشند. هنوز مشخص نشده که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بابل استان مازندران - دیموس قرار است به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بابل استان مازندران - عنوان سکویی برای پرتاب‌های آزمایشی نمونه اولیه استارشیپ مورد استفاده قرار بگیرد یا اینکه به ایستگاه پرتاب رسمی تبدیل می‌شود.

با توجه به اینکه جدیدترین نمونه اولیه استارشیپ اوایل ماه جاری میلادی صعود و فرود مطمئنی را تجربه کرد، به نظر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بابل استان مازندران - می‌رسد سکوهای شناور دیموس و فوبوس نیز می‌توانند نقطه عطف جدیدی در سفرهای فضایی ایجاد کنند و معادلات سفر به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بابل استان مازندران - فضا را تا حدی تغییر دهند.

باید دید آیا آماده‌سازی سکوهای شناور طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود و ایلان ماسک می‌‌تواند وعده‌های خود را در این مسیر عملی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بابل استان مازندران - سازد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone