🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12475.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ لایت با اسنپدراگون 732G و صفحه ۹۰ هرتزی معرفی شد

شیائومی دیروز در مراسمی از اعضای جدید خانواده می ۱۱ رونمایی کرد و از مدل ارزان قیمتی به نام می ۱۱ لایت پرده برداشت که از 5G پشتیبانی می‌کرد. ولی این شرکت برای کشورهای فاقد ...

شیائومی دیروز در مراسمی از اعضای جدید خانواده می ۱۱ رونمایی کرد و از مدل ارزان قیمتی به نام می ۱۱ لایت پرده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران - برداشت که از 5G پشتیبانی می‌کرد. ولی این شرکت برای کشورهای فاقد پوشش سراسری 5G - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران - مدل دیگری از می - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران - ۱۱ لایت را معرفی کرده که از تغییرات عمده آن می‌توانیم به چیپست متفاوتش اشاره کنیم.

شیائومی می ۱۱ لایت جدید از تراشه اسنپدراگون - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران - 732G استفاده می‌کند. این دستگاه نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی دارد. می ۱۱ لایت 4G با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که از شارژ سریع ۳۳ واتی برخوردار است. این مدل فناوری شارژ بی‌سیم ندارد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران

در قاب عقب می ۱۱ لایت 4G ماژول دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که دارای یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی است. این دوربین - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران - در مجموع دارای قابلیت‌های شگفت‌آوری نیست اما برای یک گوشی میان‌رده استاندارد محسوب می‌شود. در بخش سلفی هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته که به‌صورت حفره‌ای در بالای سمت چپ نمایشگر قابل مشاهده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران - است.

از دیگر ویژگی‌های می ۱۱ لایت 4G می‌توانیم به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، میکروفن دوگانه و پشتیبانی از NFC اشاره کنیم. حسگر اثر انگشت این موبایل زیر دکمه پاور آن قرار دارد. - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران - شیائومی این دستگاه را با رنگ‌های پاستل مشکی، صورتی و آبی به بازار می‌فرستد.

مدل - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران - جدید می ۱۱ لایت به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه می‌شود. همان طور که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران - گفتیم، - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران - این گوشی در دو مدل با ۶ یا ۸ گیگابایت رم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و قیمت آن از ۳۶۹ یورو آغاز می‌شود. شیائومی هنوز زمان‌بندی عرضه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نوشهر استان مازندران - این گوشی در بازارهای مختلف را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone