تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16938.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات اصلی چیپست ۶ نانومتری مدیاتک MT6893 فاش شد

مدیاتک چند روز قبل تیزر یک چیپست ۶ نانومتری را منتشر کرد. کمپانی تایوانی فاش کرد که این چیپست پرچمدار از هسته‌های Cortex-A78 با کلاک ۳.۰ گیگاهرتز برخوردار است ولی نام نهایی آن را فاش ...

مدیاتک چند روز قبل تیزر یک چیپست ۶ نانومتری را منتشر کرد. کمپانی تایوانی فاش کرد که این چیپست پرچمدار از هسته‌های Cortex-A78 با کلاک ۳.۰ گیگاهرتز برخوردار است ولی نام نهایی آن را فاش نکرد. حال یکی از افشاگران چینی مشخصات - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - چیپست ۶ نانومتری MT6893 را فاش کرده که احتمالاً - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - متعلق به همان چیپست ناشناس است.

در گزارش نوشته شده که مدیاتک MT6893 از پردازنده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - هشت هسته‌ای شامل - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - یک هسته Cortex-A78 با کلاک ۲.۸ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با کلاک - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۲.۶ گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A55 با سرعت کلاک ۲.۰ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-G77 MC9 برخوردار است. اگر این مشخصات - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - صحت داشته باشند، MT6893 از چیپست پرچمدار فعلی مدیاتک یعنی دیمنسیتی +۱۰۰۰ قوی‌تر خواهد بود.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان

در ادامه گزارش آمده که فرکانس چیپست MT6893 مشابه چیپست اگزینوس ۱۰۸۰ است که سامسونگ به تازگی از آن رونمایی کرد. همانطور که پیشتر ذکر شد، سرعت کلاک چیپست جدید مدیاتک به ۳.۰ گیگاهرتز می‌رسد، بنابراین این محصول احتمالاً دو نسخه خواهد داشت یا مدیاتک فرکانس آن را پیش از عرضه به ۳.۰ گیگاهرتز خواهد رساند.

MT6893 در پلتفرم Geekbench موفق به کسب امتیاز ۴۱۰۸ در آزمایش تک هسته‌ای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - و امتیاز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۱۱۲۰۴ در آزمایش چند هسته‌ای شده است. آنطور که در ادامه گزارش آمده این بنچمارک به موبایلی ناشناس مجهز به - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ تعلق دارد. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - فرکانس پایه این چیپست ۲.۰ گیگاهرتز اعلام - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - شده است.

پیش‌بینی می‌شود چیپست MT6893 تا قبل از پایان سال جاری میلادی معرفی شود. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - شایعه شده مدیاتک در حال توسعه چیپست دیگری - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - با شماره مدل MT6891 نیز است و احتمال دارد در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - هفته‌های آتی از هر دو رونمایی کند.

مدیاتک چند روز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مرند زنجان استان زنجان - قبل از چیپست ۷ نانومتری دیمنسیتی ۷۰۰ مجهز به مودم 5G برای موبایل‌های میان رده و دو چیپست MT8195 و MT8192 برای کروم بوک‌ها رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone