تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13676.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای گوشی اقتصادی جدید سامسونگ منتشر شد: گلکسی A03s با دوربین سه‌گانه

رندرهایی از گلکسی A03s به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد طراحی آن شبیه گلکسی A02s است،‌ با این تفاوت که احتمالا مجهز به حسگر اثر انگشت روی فریم و پورت USB Type-C خواهد بود. ...

رندرهایی از گلکسی A03s به اشتراک گذاشته شده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - که نشان می‌دهد طراحی آن شبیه گلکسی A02s است،‌ با این تفاوت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - که احتمالا مجهز به حسگر اثر انگشت روی فریم و پورت USB Type-C خواهد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - بود.

باتوجه به رندرهای فاش شده انتظار می‌رود گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر ۶.۵ اینچی، دوربین سه گانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین ۲ مگاپیکسلی و مجهز - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار گیرد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان

بهمن ماه سال گذشته کره‌ای‌ها از اقتصادی‌ترین گوشی هوشمند سری گلکسی A یعنی گلکسی A02s رونمایی کردند که در بازار هند با نام گلکسی M02 عرضه شد. این گوشی هوشمند از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و قیمتی برابر ۹۶ دلار برای آن درنظر گرفته شده است. حالا به نظر می‌رسد این شرکت روی جانشین این موبایل یعنی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - گلکسی A03s کار می‌کند.

تاکنون خبری در مورد مشخصات گلکسی A03s به اشتراک گذاشته نشده، با این وجود «OnLeaks» از منابع معتبر دنیای فناوری، تصاویر و برخی مشخصات این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان

با توجه به تصاویر منتشر شده، گلکسی A03s علی رغم شباهت ظاهری بسیاری که به گلسی A02s دارد، از حسگر اثر انگشت روی فریم بهره می‌برد و مجهز به پورت USB Type-C است. همچنین این گوشی هوشمند دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متری خواهد بود. این در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - حالی است که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - گلکسی A02s فاقد حسگر اسکنر اثر انگشت است و تنها از پورت میکرو USB بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی OnLeaks، ابعاد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - این گوشی هوشمند بربر ۱۶۶.۶ در ۷۵.۹ در ۹.۱ میلی‌متر است و با احتساب برآمدگی دوربین،‌ ضخامت دستگاه به ۹.۵ میلی‌متر می‌رسد. مشخصات چیپست و ظرفیت باتری گوشی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - هوشمند اقتصادی سامسونگ هنوز فاش نشده و به علاوه هنوز اطلاعاتی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - در مورد تاریخ رونمایی و قیمت این گوشی هوشمند در دست - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - نیست. در نهایت باید دید سامسونگ موبایل بعدی خود را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - با چه مشخصات و طراحی به بازار عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone